Unidrain-lattiakaivolla tyyliä hotellin kylpyhuoneeseen

Kylpyhuone on hotellihuoneessa heti sängyn jälkeen tärkein osa-alue. Siksi yhä useamman tyylikkään hotellin kylpyhuoneessa on Unidrain – seinän viereen asennettava lattiakaivo. Vasta-avatun hotelli Puijonsarven laajennuksessa Unidrainilla varustetut lattiat tuovat kylpyhuoneisiin uudenlaista avaruutta.

Unidrainin seinän viereen asennettavat lattiakaivot ovat saavuttaneet suuren suosion kotimaassaan Tanskassa ja valloittavat parhaillaan maailmaa useissa eri maissa. Unidrain-kaivoja käytetään yhä useammin myös julkisissa tiloissa niiden tyylikkyyden, siisteyden ja helppohoitoisuuden vuoksi.

Selkeää ja avaraa

Kuopion tunnetun Hotelli Puijonsarven laajennussiipi on vuoden kestäneiden rakennustöiden jälkeen avattu asiakkaille. Laajennuksen myötä Puijonsarvi on Itä-Suomen suurin kokoushotelli 300 huoneellaan, yli 1000 ravintolapaikallaan ja 500 kokousasiakaspaikallaan. Siksi myös kylpyhuoneisiin kaivattiin tyyliä.
Kaikkiin uusiin huoneisiin asennettiin Unidrain-lattiakaivot. Kun lattiakaivo on seinän vieressä, myös lattiassa voitiin käyttää suuria laattoja.
– Halusimme käyttää kylpyhuoneiden lattioissa samoja laattoja kuin eteisessä. Näin huoneeseen muodostuu suuri ja selkeä, yhtenäinen tila. Pesutilan läpikuultava lasiovi yhdessä suurten laattojen kanssa luo huoneeseen tilan tuntua, kertoo sisustuksen suunnitellut, tv:stäkin tuttu sisustusarkkitehti Pirkko-Liisa Topelius.

Vaativan maun design-kaivo

Suomen suurimpaan hotelliketjuun, Sokos-hotelleihin kuuluva Puijonsarvi sijaitsee viehättävällä paikalla Kuopion keskustassa. Uudessa siivessä on kaksi vaativankin asiakkaan maun täyttävää sviittiä.
– Niissä on keskellä huonetta lasiseinäiset kylpytilat, joissa on sauna, kaksi suihkua, poreamme ja tietysti Unidrain-lattiakaivot. Lasiseinän voi muuttaa napin painalluksella läpinäkymättömäksi, kuvailee Topelius tämän hetken tyylikkäimpiä hotellikylpyhuoneita.
Unidrain lisää hotellihuoneisiin ripauksen luksusta, koska suihkussa ei tarvitse seistä ritilän päällä. Kokonaisvaikutelma on selkeämpi, sillä leikattuja laattoja on vähemmän ja lattia on yhtenäinen kokonaisuus. Lisäksi uutuus kiinnittää taatusti asiakkaiden huomion.

Helppohoitoinen lattiakaivo

Unidrain sopii erinomaisesti julkisiin rakennuksiin, koska se on helppo asentaa, pitää puhtaana ja lisäksi varmatoiminen. Puijonsarven lisäksi Unidrain on valittu mm. viime vuonna avattuun hotelli Hiltoniin Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Muualla Pohjoismaissa Unidrainia löytyy myös kylpylöistä, kouluista, uimahalleista ja toimistoista. Parhaillaan Suomessakin on suunnitteilla useita julkisia rakennuksia ja hotelleja, joiden kylpyhuoneisiin halutaan Unidrain.
Unidrainin tyylikkäät lattiakaivokalusteet valmistetaan laadukkaasta ruostumattomasta teräksestä. Niitä on saatavissa sekä pieniin suihkutiloihin että suuriin design-kylpyhuoneisiin sekä myös nurkkaratkaisuina. Unidrain-tuotteita myydään LVI-liikkeissä, Laattapiste Collection -myymälöissä sekä useimmissa rautakaupoissa.
Lisätietoja: Myyntipäällikkö John Forsman / Unidrain Helsinki, p. 020 7789 031, jfo@unidrain.fi
Lehdistökuvia uuden hotelli Puijonsarven kylpyhuoneista ladattavissa osoitteessa http://www.unidrain.fi/pages/imagearchive_fi.html

Yrityksestä

Viisikko-Communica Communications VCA Oy tarjoaa asiakkailleen kattavat markkinointiviestinnän palvelut. VCA palvelee viestinnän, mainonnan, julkaisujen sekä verkkomarkkinoinnin sovellusten alueilla. Toimintaamme kuuluvat myös valmennus ja tutkimus. VCA:lla on vahva toimialaosaaminen muun muassa julkishallinnon, asunto- ja kiinteistöklusterin, yhteisöjen sekä teollisuuden, kaupan ja logistiikan toimialoilta.