Vilkas Commerce Day tuo Linda Liukkaan Messukeskukseen

Report this content

Vilkas Commerce Day 2016 kokoaa 6. syyskuuta yhteen verkkokauppa­-alan vaikuttajat Suomesta ja ulkomailta. Tapahtuman pääpuhujana toimii muun muassa Linda Liukas.

Vilkas Commerce Day 2016 -tapahtuman järjestää Vilkas Group Oy, jonka pyrkimyksenä on taata suomalaisen verkkokaupan menestyminen niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

”Vilkas Commerce Day 2016 ­-tapahtuman välityksellä haluamme tuoda verkkokauppa­-alan parhaita käytäntöjä sekä tulevaisuuden trendejä ja innovaatioita yleiseen tietoisuuteen. Haluamme auttaa suomalaisia verkkokauppiaita menestymään niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Vilkas Commerce Day 2016 ­-tapahtuma on erinomainen tapahtuma etenkin niille, jotka haluavat kasvattaa verkkoliiketoiminta­- ja sähköisen markkinoinnin osaamistaan yhden päivän aikana”, kertoo Vilkas Group Oy:n toimitusjohtaja Markku Korkiakoski.

Suomalaisina puhujina ovat muun muassa monilahjakkuus ja monitoiminainen Linda Liukas, jonka Nordic Business Report nosti äskettäin uudelle 20 merkittävimmän pohjoiseurooppalaisen bisnesajattelijan listalle. Ohjelmointilähettiläs on perustanut mm. Rails Girls -vapaaehtoisjärjestön, joka järjestää naisille koodaamisen viikonloppukursseja.

”Tietokoneet pyörittävät maailmaamme. Tulevaisuuden paras työkaveri on tietokone. Silti harva osaa vastata kysymykseen, miten tietokoneet oikeastaan toimivat. Erilaiset virtaviivaiset laitteet ja sinetöidyt laatikot piilottavat meiltä tietokoneiden monimutkaisuuden”, Digital Champion Linda Liukas kertoo.

“Tietokoneet ovat paljon muutakin kuin pöytäkoneita, tabletteja ja puhelimia. Tämän sukupolven lapset kasvavat maailmaan, jossa tietokoneita on kaikkialla pehmoleluista hammasharjoihin. Tulevaisuuden yrittäjät kasvavat katsoen Lady Gagaa YouTube:sta ja tilaamalla kosmetiikkaa Hong Kongista – heille yrittäjyys verkossa ei eroa normaalista yrittäjyydestä”, Liukas jatkaa.

Vilkas Commerce Day 2016 -tapahtumassa Linda Liukas tuo esiin ajatuksiaan siitä, millaista on tulevaisuuden työ ja sen tekijät. Lisäksi Linda käy läpi puheenvuorossaan minkälaisissa tehtävissä tietokoneet ja etenkin ihmiset tulevaisuudessa loistavat.

Lindan lisäksi mukana on myös liuta muita huippuasiantuntijoita myös ulkomailta.

”Halusimme Vilkas Group:ssa kerätä Vilkas Commerce Day 2016 -tapahtumaan joukon huippu-ajattelijoita, joilla uskomme olevan annettavaa suomalaisille verkkokauppiaille ja laajemmallekin yleisölle. Verkkokauppa-ala on erittäin kilpailtu ja me Vilkas Group:ssa haluamme tapahtuman välityksellä olla edistämässä suomalaisten yritysten menestymistä kansainvälisessä kilpailussa”, Korkiakoski jatkaa.

Lisätietoja puhujista ja ilmoittautuminen osoitteessa: http://www.commerceday.fi

Vilkas Group Oy on vuonna 1995 perustettu verkkokaupankäynnin palvelutalo, joka toimittaa yritysasiakkailleen parhaiten sopivia verkkokaupankäynnin palveluita sekä asiantuntemusta niiden hyödyntämiseksi.

Vilkkaan verkkokauppapalveluita käyttää jo kolmasosa Suomen aktiivisista verkkokaupoista, mikä tekee Vilkkaasta markkinajohtajan Suomessa. www.vilkas.fi

Median yhteyshenkilö:

Markku Korkiakoski