Uudistettu hotelli Maarianhaminan keskustassa

Ensimmäinen vaihe Hotelli Park Alandian hotellihuoneiden uudistamisessa on alkanut. Talven 2017 aikana Park Alandia peruskorjaa hotellin uusimman osan 35 huonetta ja rakentaa samalla 9 uutta kahden hengen huonetta entisen kokousosaston tiloihin.

Huhtikuun alussa avataan 42 Premium-huonetta, joiden sisustus uusitaan kokonaisuudessaan huonekaluista ja lampuista aina tekstiileihin, parketteihin ja kylpyhuoneisiin.

-Remontti etenee täydellä vauhdilla hotellin ensimmäisessä osassa ja pubissa. Minä ja mieheni Jesper Blomsterlund ostimme hotellin maaliskuussa 2016 ja aloitimme heti uuden Park Alandia Hotellin suunnittelun. Ensimmäiset uudet huoneemme avataan huhtikuussa 2017. Remontin eri vaiheiden seuraaminen ensimmäisistä paperille tehdyistä suunnitelmista aina on lopulliseen tulokseen on kiehtova prosessi. Hotellin uudistustyöt saadaan päätökseen keväällä 2018. Toivotamme kaikki uudet ja vanhat vieraamme tervetulleiksi tutustumaan lopputulokseen, sanoo Zaida Blomsterlund, Park Alandia Hotellin toimitusjohtaja ja toinen omistajista.

-Tämä on jälleen yksi panostus oikeaan suuntaan. Maarianhaminan majoitustaso on noussut selvästi viime vuosien aikana ja siitä on iloa kaikille vieraille, sanoo Visit Ålandin toimitusjohtaja Lotta Berner Sjölund.

Puh. +358 40 7283330