Visit Ålandin uudella toimitusjohtajalla vankka matkailualan kokemus

Visit Ålandin hallitus on nimittänyt Andréas Näsmanin Ahvenanmaan matkailuliiton uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 4.11.2013.

Andréas Näsmanilla on pitkä kokemus matkailualalta. Hän on 13 viime vuoden ajan toiminut johtotehtävissä Norges Turistrådissa ja VisitDenmarkissa, vastuualueinaan Suomen ja Ruotsin matkailumarkkinat. Näsmanin suurimpia vahvuuksia ovat erittäin hyvä matkailumarkkinoinnin osaaminen ja kyky vahvistaa suhteita sekä matkailijoihin että yhteistyökumppaneihin. Andréas Näsman vastaa Visit Ålandin hallituksen laatimia profiilivaatimuksia.

- Odotan todella innolla voivani aloittaa kiehtovissa ja mielenkiintoisissa työtehtävissäni Visit Ålandin toimitusjohtajana. Aion tehdä kaikkeni Ahvenanmaan matkailun hyväksi yhdessä kollegoideni ja yhteistyökumppaneitteni kanssa. Olen todella iloinen ja kiitollinen Visit Ålandin hallituksen minulle osoittamasta luottamuksesta, Andréas Näsman toteaa.

Lisätietoja antaa Andréas Näsman

Andréas Näsman

Matkapuhelin: +46706235235

Annica Grönlund

PR.vastaava

AX-22100 Mariehamn

Puh: +358407283330

annica.gronlund@visitaland.com

Visit Åland on Ahvenanmaan matkailualan virallinen jäsenjärjestö, johon kuuluu tällä hetkellä noin 320 jäsentä.  Visit Åland:n pääasiallisena tehtävänä on markkinoida Ahvenanmaata matkakohteena ja kehittää Ahvenanmaan matkailua yhdessä paikallisen matkailuelinkeinon kanssa.