NASA – A HUMAN ADVENTURE -NÄYTTELY NORRKÖPINGIIN KEVÄÄLLÄ 2015

Report this content

NASA - A Human Adventure -näyttelyn saapuu Norrköpingiin keväällä 2015.  Se kuuluu maailmaan suurimpiin kiertäviin näyttelyihin, jossa on esillä satoja merkittäviä esineitä USA:n ja Neuvostoliiton avaruusohjelmista. Monet esineet ovat palanneet takaisin avaruudesta, esimerkiksi Gemini G4C -avaruuspuvun kengät ja hanskat, jotka kuuluivat astronautti Charles "Pete" Conrad, Jr:lle. Suurin osa esineistä on saatu lainaksi Kansas Cosmosphere & Space Centerista ja U.S. Space & Rocket Centerista.

NASA - A Human Adventure -näyttelyssä esitellään myös vaikuttavia kertomuksia NASAn huomattavista saavutuksista miehitetyillä avaruuslennoilla ja avaruustutkimuksessa. Ensimmäinen näyttely järjestettiin vuonna 2011, ja siihen on tutustunut jo yli miljoona kävijää Euroopassa ja Aasiassa.

"Olemme tietysti erittäin iloisia siitä, että saamme jälleen järjestää kansainvälisesti korkeatasoisen maailmannäyttelyn Norrköpingissä", kertoo Upplev Norrköpingin toimitusjohtaja Stefan Papangelis. ”Näyttely antaa hyvän syyn matkustaa Norrköpingiin kesällä 2015. NASA ja avaruusala yleisesti ottaen kiehtovat monia. Näyttelyllä on myös suuri pedagoginen sisältö, joten toivomme suurta yleisömenestystä", jatkaa Stefan Papangelis.

Näyttely on avoinna Norrköpingin Värmekyrkanissa 1.5.2015–30.8.2015. http://ahumanadventure.se/press

UPPLEV NORRKÖPING

Upplev Norrköping AB on tapahtumien järjestäjä, jonka tehtävänä on vahvistaa ja edistää kunnan matkailualaa. Yritys on viime vuosina järjestänyt monia näyttelyitä, kuten Dinosaurium ja Titanic - The Exhibition, ja se järjesti ensimmäisenä Euroopassa Harry Potter™: The Exhibition -näyttelyn. Lisäksi se on osallistunut muun muassa Bråvallan festivaalien, naisten EM-kilpailujen ja Ruotsin Euroviisukarsintojen järjestämiseen.

JOHN NURMINEN EVENTS

NASA - A Human Adventure -näyttelyn on tuottanut John Nurminen Events B.V. Yritys on erikoistunut suurten kiertävien näyttelyiden suunnitteluun ja tuotantoon. John Nurminen Events on vuonna 1886 perustetun suomalaisen perheyhtiön John Nurminen Oy hollantilainen tytäryhtiö.

YHTEYSTIEDOT
Toimitusjohtaja Stefan Papangelis, Upplev Norrköping