A-lehdet yhteistyöhön Visma Services Oy:n kanssa

A-lehdet Oy on valinnut Visma Servicesin taloushallinnon ulkoisen laskennan sekä palkanlaskennan kumppanikseen. Uudella yhteistyöllä A-lehdet haluaa varmistaa ydinliiketoiminnalleen taloushallinnon vahvan tuen.

Taloushallinnon ja sen osaprosessien ulkoistamiseen erikoistunut Visma Services Oy:n palvelukeskus ottaa hoitaakseen 1. marraskuuta alkaen A-lehtien ulkoisen laskennan sekä palkanlaskennan. Henkilöstöstä viisi työntekijää siirtyy Visma Services Oy:n palvelukseen.

Tavoitteenamme on turvata uudistuksella meille paras mahdollinen kirjanpito ja palkanlaskenta. Konsernimme yritysrakenne on monimutkainen ja saamme Visman kautta käyttöömme meitä nykyistä paremmin palvelevat järjestelmät. Uskomme, että Visma Services on meille oikea kumppani, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster kertoo.

Vahvuutemme perustuu monivuotiseen taloushallinnon ulkoistamisosaamiseen. Yhdistämme laskennan asiantuntijuuden ja sähköiset taloushallinnon prosessit palvelukokonaisuudeksi. Järjestelyn myötä A-lehdet saa tehokkaan ja modernin talousosaston, joka tukee yrityksen liiketoimintaa pitkällä tähtäimellä ja tarjoaa siirtyvälle henkilöstölle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistaan muiden ammattilaisten rinnalla, kertoo Visma Services Oy:n toimitusjohtaja John Roitto.

Lisätietoja antaa

Juha Blomster, toimitusjohtaja, A-lehdet Oy, +358 50 414 4201, juha.blomster@a-lehdet.fi

John Roitto, toimitusjohtaja, Visma Services Oy, +358 500 401 564, john.roitto@visma.com

A-lehdet lyhyesti

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja A-kustannus Oy. Konserniin kuuluvat myös designtuotteiden verkkokauppa Finnish Design Shop ja sisustusportaali Styleroom.fi. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.

Avainsanat:

Yrityksestä

Visma makes businesses more efficient, through offerings of software, outsourcing services, commerce solutions, retail IT-solutions, and IT-related projects and consulting. Visma simplifies and digitalizes core business processes within the private and public sector. 340,000 customers in Northern Europe utilize Visma’s products and services, and an additional 330,000 use Visma as a hosting partner. The group has 5 600 employees and its net revenue amounted to NOK 6 500 million in 2013.