Crafter2Craftsmen – Volkswagen Crafter-kiertue vierailee ammatinharjoittajien luona ympäri Eurooppaa

• 42 000 kilometriä 30 maan läpi vain neljässä kuukaudessa
• Kansainvälinen tapahtuma tulee lähelle ammatinharjoittajia

Volkswagen-hyötyautot on lähettänyt uuden Volkswagen Crafterin matkalle ympäri Eurooppaa. Neljä kuukautta, 42 000 kilometriä ja 30 maata. Yhdellä kertaa – erilaisia tieolosuhteita ja ilmastoja. Tavoitteena löytää erikoisia ammatinharjoittajia jokaisesta vieraillusta maasta ja tutkia mikä heidät ajaa jatkuvasti etsimään täydellisyyttä.

Uusi Volkswagen Crafter on kehitetty erilaisten käyttäjäryhmien tarpeiden ja vaatimusten mukaisesti. Tuloksena on hyötyauto, joka on entistä käytännöllisempi, kustannustehokkaampi ja innovatiivisempi kuin koskaan – ja vastaa siten jokaiseen työmaan haasteeseen.

Carsten Sass, Saksan myyntijohtaja toteaa: "Kehitimme uuden Crafterin läheisessä yhteistyössä sen loppukäyttäjien kanssa ja kiinnitimme erityisesti huomiota laatuun. Crafter2Craftsmen-kiertueella tarkoituksemme on nyt osoittaa kuinka luotettava uusi Crafter on ja kuinka hyvin se soveltuu myös mitä erikoisempiin työtehtäviin."

Crafter2Craftsmen-kiertue lähti liikkeelle Hannoverista, Volkswagen-hyötyautojen pääkonttorista. Ensimmäisenä uusi Crafter vieraili kahvintekijä Andreas Berndtin luona. Hän paahtaa sekoittamatonta kahvia, joka tuotetaan yhdessä paikassa ja erilaisia kahvisekoituksia. Molemmissa paahtotavoissa kiinnitetään erityistä huomiota huolelliseen prosessointiin. Tämän jälkeen Crafter suuntasi Ranskaan ja Espanjaan. Matka jatkuu sieltä intohimoiseen Marokkoon ja edelleen Islantiin. Skotlannissa tavattiin säkkipillien tekijä, Alankomaissa tuulimyllyjen restauroija, Tanskassa kukkatoimittaja ja Ruotsissa kirveiden valmistaja – heitä kaikkia yhdistää täydellisyyden tavoittelu. Seuraavien kuukausien aikana uusi Crafter – kulkien matkan, joka vastaa suunnilleen maapallon kehää – käy läpi useita laatutarkastuksia.

Joulukuun 21. päivä uusi Crafter saapuu Suomeen ja Rovaniemelle. Rovaniemellä uusi Crafter käy ainakin tervehtimässä joulupukkia mutta mitä muuta silloin on luvassa – se selvinnee huomenna.

Pysy matkassa mukana ja seuraa uuden Volkswagen Crafterin matkaa läpi Euroopan sosiaalisessa mediassa (Facebook, Twitter ja Instagram) sekä Crafter2Craftsmen-sivustolla: www.crafter2craftsmen.com.

Facebook: facebook.com/crafter2craftsmen
Twitter: twitter.com/crafter2crafts