Duudsonit nousivat Volkswagen-hyötyautojen kyytiin

Volkswagen-hyötyautot on solminut yhteistyösopimuksen legendaaristen jekkuilijoiden eli Duudsonien kanssa.

Lehdistötiedote 26.6.2015

Neljän miehen Duudsonit-ryhmän muodostavat Seinäjoelta kotoisin olevat Jukka Hildén, Jarno "Jarppi" Leppälä, Hannu-Pekka "HP" Parviainen ja Jarno Laasala, jotka ovat tunteneet toisensa lapsesta asti. Duudsonien tuotantoon kuuluu useita kotimaisia ja ulkomaisia tv-sarjoja, elokuvia ja YouTube-videotuotantoja sekä kirjoja. Ryhmä on ollut julkisuudessa näyttävästi myös kiusaamisen vastaisella kampanjallaan.

"Olemme todella iloisia tästä yhteistyöstä" kertoo Volkswagen-hyötyautojen markkinointipäällikkö Jaana Ehrnrooth. "Duudsonit ovat positiivisella ja hyväntuulisella tavalla erottuva porukka, joka tuo samalla repäisevämpää meininkiä mukaan markkinointiimme. Olemme tehneet pitkäjänteisesti uudenlaista hyötyautoille sopivaa markkinointia, mistä toinen hyvä esimerkki on jokakesäinen Apupoika Antero -kesätyökampanjamme. Tällainen sisältö sopii hyötyautojen kohderyhmälle, eli heille, jotka tarvitsevat tavaroiden tai henkilöiden kuljettamiseen tilaa, tehoa, taloudellisuutta ja luotettavuutta. Uskallamme luvata jokaiseen kuljetustarpeeseen sopivan auton Duudsoneita myöten – esimerkiksi mallivuodelle 2016 meillä on tilattavissa yhteensä 493 erilaista autoa."

Duudsonien käytössä on kuvaus- ja henkilökuljetustarpeisiin kaksi Caddyä, Transporter ja Caravelle.