Suomalaiset korirakentajat mukana Volkswagen-hyötyauto-osastolla IAA-näyttelyssä Hannoverissa

IAA-näyttelyä pidetään alansa merkittävimpänä tapahtumana Euroopassa ja paikalle Hannoveriin (22.-29.9.2016) odotetaan lähes 260 000 kävijää. Volkswagen-hyötyautoilla on paikalla erittäin laaja mallisto ja suomalaisia korirakentajia Volkswagen-hyötyauto-osastolla edustavat Carsport ja Tamlans.

Tämä on Volkswagen AG:lta vahva luottamuksenosoitus suomalaiselle korirakennusosaamiselle, sillä Volkswagenin osastolla tuotteitaan pääsee esittelemään vain viisi ulkopuolista kumppania, joista kaksi on suomalaisia. Carsportille ja Tamlansille tämä tilaisuus antaa mahdollisuuden markkinoida tuotteitaan maailmanlaajuiselle asiakaskunnalle ja laajentaa merkittävästi vientitoimintaansa.

Carsport Design edustaa suomalaista bussirakennusosaamista

Volkswagen Nutzfahrzeuge AG kutsui Carsportin ainoana bussivalmistajanaan tämän vuotiseen IAA-näyttelyyn. Carsport-varustelun muunneltavat ja ergonomiset istuimet, äänetön matkustamo ja viimeistellyt yksityiskohdat takaavat autojen laadukkuuden, kuljettajan viihtyvyyden ja matkustajien tyytyväisyyden.

Monenlaiseen käyttöön soveltuva, taloudellinen ja ajo-ominaisuuksiltaan erinomainen Volkswagen Transporter on hyvästä syystä eräs markkinoiden suosituimmista hyötyautoista. Hannoverin IAA-näyttelyssä on esillä Carsportin kattokorotettu Volkswagen Transporter GLE V.I.P.

Tamlans tekee historiaa Hannoverissa

Tamlans on ensimmäinen suomalainen Volkswagenin UBB-sertifikaatilla palkittu korirakentaja, joka sai Volkswagen-hyötyautoilta kutsun osallistua IAA-näyttelyyn heidän osastollaan. IAA:ssa Tamlansin tuotannosta on esillä Volkswagen Amarok-ambulanssi, joka on rakennettu tänä vuonna uudistuneen V6-moottorilla varustetun Amarokin pohjalle.

Tamlans on ainoa suomalainen korirakentaja, joka on saanut Volkswagenin myöntämän UBB/LOND-sertifkaatin. LONO-sertifikaatti myönnettiin Tamlansille vuonna 2014 ja se on Volkswagen-hyötyautotehtaan korkein mahdollinen kunnianosoitus, joka myönnetään vain tarkoin valituille kumppaneille.

Lisätietoja:

Carsport Design: Jonasson Oy, 03 2715 000, jonasson@carsport.fi