Täysin uusi Volkswagen Polo – myyntimenestyksen kuudes sukupolvi ylittää luokkarajoja

Kymmenen faktaa uudesta Volkswagen Polosta.

• Kuudennen sukupolven Volkswagen Polo jatkaa mallin menestystarinaa: tähän mennessä jo yli 14 miljoonaa myytyä autoa, Polo on yksi luokkansa menestyneimmistä autoista.

• Suurin Polo koskaan: uusi Polo on 4 053 mm pitkä; 94 mm pidempi akseliväli takaa erinomaisen ajomukavuuden.

• Uusi Polo on tilaihme: uudessa Polossa on nyt enemmän tilaa kaikille matkustajille. Tavaratilan tilavuus kasvoi 25 % ja on nyt 351 litraa.

• Uusi Polo astuu uuteen luokkaan myös teknologisesti: ympäristönvalvontajärjestelmä Front Assist hätäjarrutustoiminnolla, katvealueen varoitin Blind Spot Detection, mukautuva vakionopeudensäädin ACC ja led-ajovalot kuten Golf-kokoluokassa.

• Ensimmäinen Polo, jossa on digitaalinen mittaristo: toisen sukupolven digitaalinen mittaristo Active Info Display juhlii maailmanensi-iltaansa uudessa Polossa.

• Polo viehättää karismaattisella muotoilullaan: uusi Polo on ilmeikkään dynaaminen ja auton etuosa on maskuliininen.

• Niin kuin sinä sen haluat: Trendline, Comfortline, Highline tai GTI sekä muut varustelumahdollisuudet antavat kattavan mahdollisuuden yksilöintiin.

• Polo asettaa uudet standardit personalisointiin: 14 ulkoväriä ja 13 kojelaudan väriä antavat lähes rajattomat mahdollisuudet.

• Maa-/biokaasumalli saatavilla ensimmäistä kertaa: Suomen tuontiohjelmassa neljä bensiinimoottoria, kaksi dieselmoottoria ja yksi maa-/biokaasumoottori teholuokissa 55 kW (75 hv) – 147 kW (200 hv).

• Uusi Polo saapuu Suomeen syksyllä: saatavilla vain neliovisena mallina.