Uusi Volkswagen Crafter – kehitetty yhdessä asiakkaiden kanssa

• Käytännöllinen: uusi ulkoa ja uudenlainen sisätilojen muotoilu
• Luokkansa paras: alhaisin ilmanvastuskerroin luokassaan
• Kuljettajan ihanteellinen työpaikka

Uusi Volkswagen Crafter lanseerataan tänä syksynä. Ensimmäiset kuvat tästä innovatiivisesta, T-sarjan uudesta "isosta veljestä", on nyt saatavilla. Crafter perustuu Volkswagenin uuteen ja moderniin DNA:han. Uusi Crafter on käytännöllinen, laadukas ja luotettava.

Perusteellisesti uusittu design: uusi Volkswagen Crafter on täysin uusi auto. Volkswagen-hyötyautojen asiantuntijat Hannoverissa kysyivät loppukäyttäjiltä ja asiakkailta heidän tarpeistaan ja ajatuksistaan tarkemmin kuin koskaan, ja kutsuivat heidät muokkaamaa uutta Crafteria heidän näkemystensä mukaiseksi. Hannoverin asiantuntijat kulkivat kuljettajien mukana heidän työpaikoillaan ja kysyivät heiltä mielipiteitä siitä, millainen auton pitäisi olla.

Tämä prosessi vaikutti sekä auton toiminnallisuuteen että muotoiluun. Volkswagen-hyötyautojen pääsuunnittelija Albert-Johann Kirzinger kertoo, että lähestymistapa oli täysin analyyttinen: "Erityisesti hyötyautoluokassa muotoilun täytyy palvella useita erilaisia asiakasryhmiä."

Uusi Volkswagen Crafter on innovatiivinen: vain 0,33 ilmanvastuskerroin on paras luokassaan ja ideaalinen käytettävissä olevan tilan ja mitat huomioon ottaen. Uudessa Crafterissa yhdistyvät jokapäiväinen käytännöllisyys ja optimaalinen tavaratila. Volkswagenin tunnusomainen DNA on silti nähtävissä. Uudessa Crafterissa on saavutettu korkea laatu ja kestävyys, jollaista ei ole koskaan ollut saatavilla tämän kokoluokan hyötyautossa.