Uusi Volkswagen Crafter on Vuoden Pakettiauto 2017

Uusi Volkswagen Crafter on valittu kansainvälisen Van of the Year 2017 -kilpailun voittajaksi. Palkinnon voittaja paljastettiin IAA-näyttelyssä Hannoverissa 21.9.2016. Kilpailun tuomaristo koostui hyötyautoihin erikoistuneista toimittajista, jotka edustivat 24 Euroopan maata.

Van of the Year 2017 -palkinnon vastaanotti Hannoverissa Volkswagen-hyötyautojen toimitusjohtaja Eckhard Scholz. "Viime vuotisen Transporterin voiton jälkeen otamme erittäin mielellämme vastaan tämän erityisen palkinnon. Olemme Crafterista erittäin ylpeitä, ja samalla myös koko tiimistämme, jonka ahkera työ on tehnyt Crafterista vuoden pakettiauton. Käytämme tätä kunnianosoitusta hyödyksemme saadaksemme Crafterille menestyksekkään lanseerauksen."

Volkswagenin itsenäisesti kehittämä Crafter voitti tämän halutun palkinnon jo ennen kuin Crafterin myynti on aloitettu. Uusi Volkswagen Crafter on suunniteltu asiakkaita kuunnellen. Volkswagen Crafter on monipuolinen, muunneltavissa tarpeen mukaan ja edistyksellisempi sekä polttoainetehokkaampi kuin edeltäjänsä. Kuljettajaa avustavia järjestelmiä on enemmän kuin koskaan tässä kokoluokassa. Auton lastaus on tehty entistä helpommaksi ja kuljettajan ja matkustajien matkustusmukavuutta on lisätty merkittävästi mm. ergonomisilla ratkaisuilla.

Uusi Volkswagen Crafter on nähtävillä IAA-näyttelyssä Hannoverissa 22.-29.9.2016 välisen ajan.