Uusi Volkswagen Jetta ei tule myyntiin Euroopassa

Uusi Volkswagen Jetta sai ensi-iltansa Detroitin autonäyttelyssä maanantaina tammikuun 15. päivänä, 2018. Uusi Jetta lanseerataan vain Yhdysvaltojen, Kanadan ja Etelä-Amerikan markkinoille. Uusi Volkswagen Jetta ei tule myyntiin Euroopassa eikä täten myöskään Suomessa.

Volkswagen Jetta on maailmanlaajuinen myyntimenestys 17,5 miljoonan kappaleen tuotannollaan ja erityisen suosittu Yhdysvalloissa. Pelkästään Yhdysvalloissa Jettaa on myyty yli 3,2 miljoonaa kappaletta. Vuonna 2017 Volkswagen lanseerasi Yhdysvalloissa kaksi uutta mallia: Tiguan Allspacen ja Atlaksen. Tänä vuonna Volkswagen lanseeraa Yhdysvalloissa uuden Jetan lisäksi Volkswagen Arteonin.

Tätä kaikkea on Volkswagen: - Edistyksellistä tekniikkaa ja kokonaisvaltaista turvallisuutta. - Korkealaatuisia autoja, jotka vastaavat asiakkaidemme vaatimuksiin. - Innostusta ja intohimoa muotoiluun ja tekniikkaan. - Kiehtovia innovaatioita ja laajaa tutkimus- ja tuotekehitystyötä. Volkswagenilla on pitkä ja maineikas historia. Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta.