Uusi Volkswagen Tiguan Allspace esitellään Detroitin autonäyttelyssä

• Volkswagen laajentaa Tiguan-malliston tarjontaa uudella pidemmällä versiolla

Volkswagen tuo ensi vuonna markkinoille uuden ja mielenkiintoisen Tiguan-malliversion – Tiguan Allspacen.

Menestysmalli Tiguanin pidempi versio ensiesitellään tammikuun alussa 2017 Pohjois-Amerikassa, Detroitin autonäyttelyssä. Tämä uusi Tiguan saapuu ensi vuonna Pohjois-Amerikan, Kiinan ja Euroopan markkinoille ja on saatavana myös seitsemänpaikkaisena versiona.

Euroopan pidempi malliversio saa lisänimen "Allspace", Pohjois-Amerikassa ja Kiinassa malli on puolestaan yksinkertaisesti "Tiguan". Kuten nimikin jo kertoo, kyseessä on Tiguanin pidempi malliversio, joka tarjoaa enemmän sisätilaa ja pidemmän akselivälin (+11 cm). Nämä molemmat ominaisuudet takaavat enemmän tilaa ja muunneltavuutta. Tämän lisäksi uusi Tiguan Allspace tarjoaa laajan valikoiman varustetasoja.

Suomeen uusi Tiguan Allspace saapuu loppuvuodesta 2017.