Uusi Volkswagen Tiguan Allspace tarjoaa tilaa seitsemälle

10 faktaa uudesta Tiguan Allspacesta

1. Uusi Tiguan Allspace täyttää paikan kompaktin Tiguanin ja premium-luokan Touaregin välissä

2. Ulkomitoiltaan 215 mm ja akseliväli 109 mm pidempi kuin Tiguanissa

3. Uusi Volkswagen SUV, istuinpaikat jopa seitsemälle

4. Matkatavarakapasiteetti on kasvanut 145 litraa ja on nyt viidellä matkustajalla 760 litraa

5. Tavaratilan lastausvolyymi viisipaikkaisessa mallissa kasvaa 265 litraa ollen enimillään 1920 litraa – tilaa kuin pakettiautossa

6. Entistä laajemmat ja korkealaatuisemmat varustelutasot

7. Vaikuttava valikoima kuljettajaa avustavia järjestelmiä

8. Discover Pro -infotainment-järjestelmä eleohjauksella ensimmäistä kertaa Tiguanissa

9. Suomen maahantuontiohjelmassa kolme TDI-dieselmoottorivaihtoehtoa: 110 kW (150 hv) – 176 kW (240 hv)

10. DSG-automaattivaihteisto ja 4MOTION-neliveto vakiona teholuokissa 140 kW ja 176 kW