Uusi Volkswagen Transporter valittu vuoden pakettiautoksi 2016

Uusi kuudennen sukupolven Volkswagen Transporter on äänestetty kansainvälisen Van of the Year 2016 -kilpailun voittajaksi. Tuomaristo koostui hyötyautoihin erikoistuneista toimittajista, jotka edustivat 24 Euroopan maata. Volkswagen Transporter sai Van of the Year -arvonimen nyt kolmannen kerran.

Lehdistötiedote 19.11.2015

Van of the Year 2016 -palkinnon vastaanotti Lyonissa Volkswagen-hyötyautojen toimitusjohtaja Eckhard Scholz. "Arvostettu kansainvälinen Van of the Year -palkinto on merkittävä tunnustus tiimillemme ja uudelle, kaikkien aikojen parhaalle Volkswagen Transporterille. Erityisen iloisia tästä kunniasta olemme nyt, kun ajat ovat meille vaikeat. Palkinto on meille kannustava viesti uuteen vuoteen 2016" totesi Scholz kiitospuheessaan.

Ensimmäisen sukupolven Volkswagen Transporterin tuotanto alkoi 65 vuotta sitten. Pitkän tuotantohistoriansa aikana Volkswagen Transporter on noussut kulttimaineeseen. Tarina sai tänä vuonna jatkoa, kun Volkswagen-hyötyautot esitteli uuden kuudennen sukupolven Transporterin. Uusi Volkswagen Transporter on muunneltava, monipuolinen ja täynnä innovaatioita – se on suunniteltu ammattilaisten tarpeisiin. Modernit kuljettajaa avustavat järjestelmät, ergonominen ohjaamo ja luokkansa suurin tavaratila jatkavat suosikkimallin menestystarinaa.

Volkswagen Transporter sai Van of the Year -arvonimen nyt kolmannen kerran.
Tweettaa
Tweettaa