Volkswagen Arteon – karismaattinen fastback-malli

Kymmenen faktaa uudesta Volkswagen Arteonista

1. Arteon on Volkswagenin viisiovinen fastback-malli, joka sijoittuu maailmanlaajuisen menestysmallin, Passatin, yläpuolelle

2. Viisipaikkaisessa Arteonissa yhdistyvät urheiluauton muotoilu sekä fastback-mallin tilavuus ja eleganssi

3. Vakiovarusteena led-ajovalot, jotka sulautuvat etusäleikköön ja konepeltiin muodostaen täysin uudenlaisen keulan

4. Arteonin erittäin pitkä akseliväli suhteessa kokonaispituuteen tarjoaa erinomaiset sisätilat

5. Takalasin yläreunasta asti aukeavan takaluukun alta avautuu muunneltava, 563–1557 litran tavaratila

6. Arteoniin on valittavissa kuusi turboahdettua moottorivaihtoehtoa: kolme TSI-bensiinimoottoria ja kolme TDI-dieselmoottoria teholuokissa 110 kW (150 hv) – 206 kW (280 hv)

7. Tehokkaimpien TSI- ja TDI-moottoreiden yhteydessä on vakiona DSG-automaattivaihteisto ja 4MOTION-neliveto

8. Saatavilla on myös digitaalinen mittaristo Active Info Display ja 9,2-tuumainen Discover Pro infotainment-järjestelmä eleohjauksella

9. Uudet kuljettajaa avustavat järjestelmät valvovat ajoa ja reagoivat nopeusrajoituksiin, mutkiin ja liikenneympyröihin

10. Elegance- ja R-Line-varustelutasot tarjoavat laajat mahdollisuudet auton yksilölliseen varusteluun