Volkswagen avasi uusien autojen verkkokaupan Suomeen

Volkswagen on avannut uusien autojen verkkokaupan Suomeen. Volkswagenin verkkokaupasta voi ostaa uuden Volkswagenin asioimalla vain verkossa. Volkswagenin verkkokaupasta voi ostaa Volkswagen up! tai Beetle -malleja. Verkkokauppa on herättänyt jo ensimmäisen viikon aikana suurta mielenkiintoa ja kävijöitä sivustolla on ollut yli 15 000. Volkswagenin verkkokauppa toimii osoitteessa: https://carshop.volkswagen.fi/

Uuden Volkswagenin voi ostaa osamaksukaupalla alusta loppuun verkossa. Sivustolta löytyy kaikki kaupan tekemiseen tarvittava informaatio ja ostaminen on tehty helpoksi ja vaivattomaksi. Verkkokaupassa valitaan ensin automalli, ja sen jälkeen valitaan tarjolla olevista vaihtoehdoista väri ja varusteet. Lisävarusteina voidaan valita talvirenkaat ja lohkolämmitin sekä lisäpalveluina Volkswagen-jatkoturva ja liikennekasko. Tämän jälkeen valitaan sopiva kuukausieräinen rahoitusvaihtoehto. Seuraavaksi valitaan vielä Volkswagen-jälleenmyyjä, jolta asiakas haluaa noutaa auton. Viimeisessä vaiheessa hyväksytään tilauksen yhteenveto ja täytetään osamaksurahoituksen hakemus. Luottopäätös tulee asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen muutamassa minuutissa. Uusi Volkswagen on nyt sinun.

Volkswagenin verkkokaupassa myynnissä olevat autot ovat kaikki nopean toimituksen autoja ja asiakkaat saavat auton ajoon nopeimmillaan kahden viikon kuluttua tilauksesta. Volkswagenin verkkokaupasta myydään autoja yksityishenkilöille ja verkkokauppa palvelee vuorokauden ympäri. Myös verkkokaupan chat-palvelu on käytettävissä arkisin klo 9–22 välisenä aikana.

Asiakas voi valita haluamansa rahoitussopimusajan, viimeisen suuremman kuukausierän ja mahdollisen käsirahan suuruuden. Käsiraha voi olla 0–5000 euroa ja sopimuksen kesto 2–4 vuotta. Rahoitusyhteistyökumppanina toimii Santander Consumer Finance. Asiakkaalla on myös oikeus perua kauppa 14 vrk sisällä auton vastaanottamisesta ja auto on palautettava jälleenmyyjälle 14 vrk sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä.