Volkswagen esittelee Pariisin autonäyttelyssä uuden aikakauden sähköauton

• Think New. – Ikoninen konseptiauto, joka saattaa kääntää uuden lehden autoilun historiassa

Volkswagenin teemana tämän vuotisessa Pariisin autonäyttelyssä (1.–10.10.2016) on uudenlainen ajattelu – Think New: Volkswagen esittelee täysin uudenlaisen ikonisen konseptiauton, automaailman uuden lähettilään.

Tämä ainutlaatuinen konseptiauto on merkki Volkswagenin uudesta aikakaudesta: auto on yhtä vallankumouksellinen kuin Volkswagen Kupla seitsemän vuosikymmentä sitten ennen kuin siitä tuli vuosisadan myydyin auto maailmassa.

Uudenlaisella konseptiajattelullaan Volkswagen saattaa kääntää uuden lehden autoilun historiassa. Myöhemmin markkinoille tuleva tuotantoautoversio on ensimmäinen auto, joka perustuu täysin uudelle sähköisten autojen MEB-alustalle.