Volkswagen Frankfurtin autonäyttelyssä 2017 – edelleen kehitetty versio: täyssähköauto I.D.CROZZ

• Uuden version muotoilu yhä lähempänä tuotantomallia

Volkswagen etenee uuden sukupolven innovatiivisten täyssähköautojen kehityksessä ja esittelee ensi viikolla Frankfurtin autonäyttelyssä edelleen kehitetyn mallin I.D.CROZZista. (Näyttely avoinna yleisölle 12.–24.9.2017)

Uudelleenmuotoiltu konseptiauto perustuu täyssähköautojen arkkitehtuuriin ja tuo esille puhtaat mutta voimakkaat muotoilulinjat. Erityisesti auton etu- ja takaosan muotoilu antavat nyt viitteen siitä millainen tuotantomalli voisi olla. Auton muotoilulle luonteenomaista ovat leveä konepelti ja kaareltaan suuret, korostetut etulokasuojat sekä kiiltävän mustaksi viimeistelty katto. Huppumodernin SUVin tyyli jatkuu sisätiloihin. Kompaktin kokokoinen sähköinen voimansiirto ja lattiaan sijoitettu integroitu litiumioniakusto luovat tilaa – aikaan saadaan avarat ns. Open Space -sisätilat, jossa on neljä muunneltavaa erillisistuinta.