Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja käynnistyi

Jo seitsemättä kertaa järjestettävä Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja on käynnistynyt. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa kampanja-aikana pk-yrittäjien ja yhteisöjen käyttöön veloituksetta pakettiauton ja kesäapulaisen.

Pääkaupunkiseudulla kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat Aputyttö Annukkana 21-vuotias Helmi Kilpeläinen Volkswagen Caddylla sekä Apupoika Anterona 23-vuotias Youssef Svennas Volkswagen Transporterilla. Myös Jyväskylä ympäristöineen saa tänä kesänä oman Apupoika Anteronsa. Jyväskylän lähialueilla yrityksiä avustaa 18-vuotias Juho Manninen Volkswagen Transporterilla.

Apupoika Anterot ja Aputyttö Annukka ovat yritysten ja yhteisöjen käytettävissä 6.6.–29.7.2016 välisenä aikana. Yrittäjä voi varata itse varauskalenterista tarvitsemalleen päivälle kesäapulaisen ja pakettiauton. Varaaminen onnistuu helposti myös mobiililaitteilla osoitteessa: www.appari.fi. Palvelu on ilmainen ja apua voi saada yhdeksi tai kahdeksi päiväksi.

Appareiden kuulumiset kertoo viikoittain Radio Rockin Jone Nikula & Kesäpojat. Yhteistyökumppanina toimii myös DNA Business, joka tarjoaa appareille liikkuvan työn digivälineet.

Apupoika Anteroiden ja Aputyttö Annukan kesää voit seurata Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/ApupoikaAntero sekä DNA:n Backstage-blogissa osoitteessa http://blogit.dna.fi/dna-backstage/.

Kampanjalla Volkswagen-hyötyautot haluaa olla tukemassa nuorten työllistymistä ja auttaa paikallisia pienyrittäjiä ja yhteisöjä.

www.appari.fi
www.volkswagen-hyötyautot.fi

Tätä kaikkea on Volkswagen: - Edistyksellistä tekniikkaa ja kokonaisvaltaista turvallisuutta. - Korkealaatuisia autoja, jotka vastaavat asiakkaidemme vaatimuksiin. - Innostusta ja intohimoa muotoiluun ja tekniikkaan. - Kiehtovia innovaatioita ja laajaa tutkimus- ja tuotekehitystyötä. Volkswagenilla on pitkä ja maineikas historia. Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta.