Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja käynnistyi jälleen

Jo kahdeksatta kertaa järjestettävä Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja on jälleen käynnissä. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa kampanja-aikana pk-yrittäjien ja yhteisöjen käyttöön veloituksetta pakettiauton ja kesäapulaisen.

Tänä kesänä Volkswagen-hyötyautot palkkasi kolme Apparia, jotka toimivat kiertävinä kuljetusapulaisina eri puolella Suomea. Pääkaupunkiseudulla pienyritysten ja yhteisöjen kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat 20-vuotias Aputyttö Annukka Siiri Vallas Volkswagen Caddylla sekä 20-vuotias Apupoika Antero Taneli Julku Volkswagen Transporterilla. Myös Oulu ympäristöineen saa tänä kesänä oman Aputyttö Annukkansa. Oulun lähialueilla yrityksiä avustaa 21-vuotias Emilia Manninen Volkswagen Transporterilla.

Apupoika Antero ja Aputyttö Annukat ovat pienyritysten ja yhteisöjen käytettävissä 5.6.–28.7.2017 välisenä aikana. Yrittäjä voi varata suoraan varauskalenterista tarvitsemalleen päivälle kesäapulaisen ja pakettiauton. Varaaminen onnistuu helposti myös mobiililaitteilla osoitteessa: appari.fi. Palvelu on ilmainen ja apua voi saada yhdeksi tai kahdeksi päiväksi.

Appareiden kuulumiset kertoo viikoittain Radio Rockin Jone Nikula & Kesäpojat. Toisena yhteistyökumppanina toimii DNA, joka tarjoaa Appareille liikkuvan työn digivälineet.

Aputyttö Annukoiden ja Apupoika Anteron kesää voi seurata Facebookissa www.facebook.com/ApupoikaAntero ja Instagramissa www.instagram.com/VolkswagenSuomi.

www.appari.fi
www.volkswagen-hyotyautot.fi

Volkswagen-hyötyautojen kahdeksatta kertaa järjestettävä Apupoika Antero -kampanja tarjoaa tänä kesänä kolme kesätyöntekijää pienyritysten ja yhteisöjen lyhytkestoisiin kuljetustarpeisiin ja niihin liittyviin pieniin aputöihin. Appari-kesäapulaiset ovat varattavissa pääkaupunkiseudulla ja Oulun alueella. Varauksia on mahdollista tehdä 5.6.–28.7.väliselle ajalle. Varauksen voi tehdä 1–2 arkipäiväksi kerrallaan, maksimissaan yksi varaus/yritys/viikko. Tarkemmat ohjeet osoitteessa www.appari.fi. Apupojiksi ja -tytöiksi etsittiin nuoria ja reippaita B-ajokortin omaavia henkilöitä noin kahden kuukauden työsuhteeseen.