Volkswagen-hyötyautojen ja Suomen Salibandyliiton pitkäaikainen yhteistyö jatkuu

Volkswagen-hyötyautot ja Suomen Salibandyliitto ovat sopineet jatkavansa pitkäaikaista yhteistyötään. Molemmat osapuolet ovat innoissaan yhteistyön jatkumisesta. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa monipuolisia kuljetusratkaisuja, ja yksi tärkeä kohderyhmä ovat salibandya harrastavat lapsiperheet, jotka tarvitsevat paljon tilaa niin matkustajille kuin välineillekin.

"Olemme iloisia voidessamme jatkaa pitkäaikaista yhteistyötä Suomen Salibandyliiton kanssa. Haluamme olla mukana tukemassa raikasta, nuorekasta ja Suomelle kansainvälistäkin menestystä tuottanutta lajia. Suomen toiseksi suosituimpana palloiluharrastuksena salibandy tarjoaa mainion alustan tila-auto- ja pikkubussimalliemme Volkswagen Caddyn, Volkswagen Caravellen ja Volkswagen Multivanin näkyvyydelle. Niiden joukosta jokainen salibandyharrastaja, erityisesti juniorien vanhemmat, löytää varmasti sopivan auton salibandyharrastukseen liittyviin kuljetustarpeisiin", toteaa Suomen maahantuojan VV-Auto Group Oy:n Volkswagen-hyötyauto-osaston johtaja Juha-Pekka Sihvonen.

Volkswagen-hyötyautojen slogan: ”Paras kuljettaa varmasti” edustaa ajatusmallia, jota salibandyn parissa halutaan tuoda esiin. SSBL Salibandy Oy:n myyntipäällikkö Mikko Aikko: "Salibandyn ja Volkswagenin yli 10 vuotta yhtäjaksoisesti jatkunut yhteistyö on yksi parhaimmista kumppanitarinoistamme ja oiva osoitus siitä, kuinka hedelmällisen kontekstin salibandy tarjoaa maailmanlaajuisestikin tunnetuille brändeille. Olemme ylpeitä saadessamme jatkaa työskentelyä Volkswagen-hyötyautojen kanssa."

Monipuolinen yhteistyö tulee näkymään muun muassa Suomen salibandymaajoukkueiden kuljetuslogistiikassa ja peliasuissa. Volkswagen-hyötyautot on Suomen miesten, naisten ja junioreiden salibandymaajoukkueiden ainoa virallinen autoalan yhteistyökumppani.

Lisätietoja:
Volkswagen-hyötyautot: johtaja Juha-Pekka Sihvonen, VV-Auto Group Oy, p. +358 40 767 0303
Salibandyliitto: myyntipäällikkö Mikko Aikko, SSBL Salibandy Oy, p. +358 400 529 025