Volkswagen Hyötyautojen toimitukset kasvussa vuonna 2017

Volkswagen Hyötyautojen maailmanlaajuiset toimitukset vuonna 2017 olivat 497 900 kappaletta, joka oli 4,2 % enemmän kuin edellisenä vuonna. T-mallisarjan, Caddyn ja Amarokin toimitukset kasvoivat vuoteen 2016 verrattuna. Länsi-Euroopassa, sisältäen Saksan, kasvu oli 1,5 %, 332 000 auton toimituksella. Etelä-Amerikassa kasvu oli suurinta 28,1 % (41 300). Myös Pohjois-Amerikassa (Meksiko) +23 % (10 400) ja Aasian ja Tyynenmeren alueella +20,7 % (26 300) kasvu oli suurta. Epävakaasta markkinatilanteesta johtuen Afrikan (16 100) ja Lähi-idän (30 600) toimitukset laskivat.

Vuonna 2017 Volkswagen T-mallisarjaa toimitettiin asiakkaille 206 100 kappaletta (3,8 %), Caddyä 165 900 (2,2 %) ja Amarokia 78 900 (14,0 %). Viime vuonna lanseerattua uutta Crafteria toimitettiin puolestaan 47 000 (-1,8 %) kappaletta.