Volkswagen-hyötyautot ja autourheilun SM-sarjat jatkavat yhteistyötä

AKK Sports Oy ja Volkswagen-hyötyautoja maahantuova VV-Auto Group Oy jatkavat autourheilun SM-sarjoja koskevaa yhteistyötä vuonna 2017.

Yhteistyö kattaa kaikki AKK Sports Oy:n hallinnoimat autourheilun SM-sarjat, jotka ovat Rallin SM-sarja, Rallicrossin SM-sarja sekä Rata-SM-sarja. Yhteistyön myötä Volkswagen-hyötyautot on vahvasti esillä jokaisen sarjan kilpailupaikkakunnilla ja AKK:lla on käytössään Volkswagen-hyötyautomalliston autoja kilpailusarjojen tarpeisiin.

Lisäksi sopimuksen myötä kaikki AKK-Motorsport ry:n kuuluvien autourheiluseurojen jäsenet pääsevät hyödyntämään ostoetuja, jotka koskevat Volkswagenin mallisarjoja Transporter, Crafter, Amarok ja Caddy.

”Haluamme erityisesti näin itsenäisyyden juhlavuonna omalta osaltamme tukea ja kehittää suomalaista autourheilua, joka on tuottanut maallemme menestystä ja kunniaa. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa ensiluokkaista kuljetus- ja huoltokalustoa, jota autourheilun parissa toimivat aina tarvitsevat kilpailukalustosta riippumatta. Haluamme olla sekä markkinoiden että varikoiden voittaja ja yhteistyön myötä annamme kaikille AKK:n jäsenille tuotteistamme erityisostoetuja", toteaa maahantuoja VV-Auto Groupin Volkswagen-hyötyautoista vastaava johtaja Juha-Pekka Sihvonen.

”Aloitimme viime vuonna Volkswagenin kanssa yhteistyön ja meille oli etuoikeus saada heidät yhteistyökumppaniksemme autourheilun SM-sarjoihin. Olen erittäin iloinen, että yhteistyö jatkuu edelleen ja varmastikin entistä hedelmällisempänä sekä tiiviimpänä. Tämä yhteistyö nostaa rallin, rallicrossin ja rata-ajon SM-sarjojen tunnettavuutta laajamittaisesti myös kansallisella tasolla sekä tuo lisäksi myös jäsenistöllemme hyödyllisiä etuja”, toteaa AKK Sports Oy:n toimitusjohtaja Tatu Lehmuskallio.

Lisätietoja:
Juha-Pekka Sihvonen, johtaja, Volkswagen-hyötyautot, VV-Auto Group Oy / puh. 040 767 0303,
juha-pekka.sihvonen@volkswagen.fi
Tatu Lehmuskallio, toimitusjohtaja, AKK Sports Oy, puh. 0400 414 860, tatu.lehmuskallio@autourheilu.fi