Volkswagen Hyötyautot ja autourheilun SM-sarjat jatkavat yhteistyötä

Volkswagen Hyötyautoja maahantuova VV-Auto Group Oy ja AKK Sports Oy jatkavat autourheilun SM-sarjoja koskevaa yhteistyötä vuonna 2018.

Yhteistyö kattaa kolme AKK Sports Oy:n hallinnoimaa autourheilun SM-sarjaa, jotka ovat Ralli SM, Rallicross SM sekä Rata-SM-sarjat. Yhteistyön myötä Volkswagen Hyötyautot on vahvasti esillä jokaisen sarjan kaikissa kilpailutapahtumissa ja AKK:lla on sarjojen tarpeisiin käytössään autoja Volkswagen Hyötyautojen mallistosta.

”Haluamme omalta osaltamme tukea ja kehittää suomalaista autourheilua, joka on tuottanut maallemme menestystä ja kunniaa. Volkswagen Hyötyautot on Suomen johtava pakettiautomerkki ja tarjoaa ensiluokkaista kuljetus- ja huoltokalustoa, jota autourheilun parissa toimivat aina tarvitsevat kilpailukalustosta riippumatta. Haluamme olla sekä markkinoiden että varikoiden voittaja ja yhteistyön myötä tarjoamme autourheiluseurojen jäsenille tuotteistamme ostoetuja", toteaa VV-Auto Groupin Volkswagen Hyötyautoista vastaava johtaja Juha-Pekka Sihvonen.

”Olemme tehneet jo useamman vuoden hedelmällistä yhteistyötä Volkswagen Hyötyautojen kanssa ja koemme kumppanuuden molemmin puolin erittäin antoisaksi. Meille tämä sopimus mahdollistaa ennen kaikkea paremmat logistiset mahdollisuudet sekä SM-sarjojen tunnettuuden kasvattamiseen entisestään. Lisäksi on ilo päästä tarjoamaan jäsenistöllemme etuja yhteistyökumppanuuden kautta”, kertoo AKK-Motorsport ry:n ja AKK Sports Oy:n toimitusjohtaja Tatu Lehmuskallio.

Lisätietoja:
Juha-Pekka Sihvonen, johtaja, Volkswagen Hyötyautot, VV-Auto Group Oy, juha-pekka.sihvonen@volkswagen.fi, puh. 040 767 0303
Tatu Lehmuskallio, toimitusjohtaja, AKK-Motorsport ry ja AKK Sports Oy, tatu.lehmuskallio@autourheilu.fi, puh. 0400 414 860