Volkswagen Hyötyautot ja MAN yhteisosastolla MAXPO 2017 -messuilla Hyvinkäällä 7.–9.9.2017

Volkswagen Hyötyautot ja MAN esittelevät markkinoiden kattavimman hyötyautomalliston MAXPO 2017 -messuilla Hyvinkäällä 7.-9.9.2017 (osasto B130). Volkswagen Hyötyautot on Suomen ostetuin pakettiauto 2017 pakettiautorekisteröinneillä mitattuna. Tammi-elokuussa 2017 rekisteröitiin 2591 Volkswagen-pakettiautoa, markkinaosuuden ollessa 24,6 %. MAN-kuorma-autoja rekisteröitiin 74 kappaletta tammi-elokuussa 2017.

Volkswagen Hyötyautot tarjoaa laajan malliston ammattilaisten tarpeisiin

Volkswagen Hyötyautojen päätähtenä näyttelyssä on täysin uusi Volkswagen Crafter. Nähtävillä on myös ensimmäistä kertaa Suomessa muunnettu Crafter-retkeilyautomalli. Uuden Crafterin laaja mallisto kattaa kolme eri koripituutta ja kolme kattokorkeutta sekä alusta- ja doppelimallit. Tarjolla on sekä paketti- että kuorma-automallisto. Mallistoihin on luvassa niin etu-, taka- kuin 4MOTION-neliveto sekä automaattivaihteisto kaikkiin vetotapoihin.

Volkswagen Hyötyautojen osastolla B130 on esillä seuraavat autot:
Crafter 2,0 TDI 130 kW -retkeilyauto, akseliväli 4490
Transporter 2,0 TDI 150 kW 4Motion DSG -umpipakettiauto
Caddy Maxi 2,0 TDI 75 KW DSG -umpipakettiauto
Amarok DC 3,0 V6 TDI 165 kW
Amarok DC 2,0 TDI 132 kW -hinausauto

MAN tarjoaa kattavan kokonaisuuden kuljetusalan tarpeisiin

MAN esittelee messuilla vaativiin olosuhteisiin suunnitellun malliston (osasto B130). Päätähtenä on kaivoskäyttöön rakennettu maansiirtoauto TGS 41.540 8X4, joka on varustettu Jorpen valmistamalla lavalla. Toinen osaston vetonauloista on yhdellä markkinoiden parhaalla hydraulisella etuvedolla varustettu MAN TGS 26.500 6X4H, joka etenee etuvedon avustamana vaivatta liukkaalla tai pehmeällä alustalla. Lisäksi osastolla on nähtävissä 28-tonniset TGS 26.460 6X4 puoliperävaunun vetoauto ja TGX 26.500 6X2 koukkuvaihtolava-auto, jotka ovat täsmävalintoja vaativiin työtehtäviinsä.

Volkswagen Hyötyautojen ja MANin yhteisellä osastolla B130 on esillä myös Flying Low Motorsport -tiimin yli 400 hevosvoimainen Volkswagen Scirocco rallicross-auto. Tiimin kuljettajana kaudella 2017 toimii Enduron 13-kertainen maailmanmestari Juha Salminen, joka on tavattavissa osastolla kaikkina messupäivinä klo 13.00.