Volkswagen Hyötyautot ja Salibandyliitto jatkavat menestyksekästä yhteistyötä

Suomen johtava hyötyautomerkki Volkswagen ja Suomen Salibandyliitto ovat sopineet jatkavansa jo yli 10 vuotta kestänyttä yhteistyötään myös seuraavien kahden pelikauden ajan. Volkswagen Hyötyautot on jatkossakin Suomen miesten, naisten ja junioreiden salibandymaajoukkueiden ainoa virallinen autoalan yhteistyökumppani. Monipuolinen yhteistyö tulee näkymään muun muassa Suomen salibandymaajoukkueiden kuljetuslogistiikassa ja peliasuissa.

Molemmat osapuolet ovat innoissaan yhteistyön jatkumisesta. Volkswagen Hyötyautot tarjoaa monipuolisia kuljetusratkaisuja, ja yksi tärkeä kohderyhmä ovat salibandya harrastavat lapsiperheet, jotka tarvitsevat paljon tilaa niin matkustajille kuin välineillekin. Myös Volkswagen Hyötyautojen slogan: ”Paras kuljettaa varmasti” sopii monellakin tavalla salibandyyn, samoin kuin Volkswagenin sinivalkoinen maajoukkueen väreihin sopiva Transporter/Caravelle/Multivan-erikoismallisto.

"Olemme iloisia voidessamme jatkaa pitkäaikaista yhteistyötä Suomen Salibandyliiton kanssa. Haluamme olla mukana tukemassa raikasta ja nuorekasta lajia, jossa Suomi on hallitseva maailmanmestari. Yhtenä Suomen suosituimpana palloiluharrastuksena salibandy tarjoaa mainion alustan erityisesti tila-auto- ja pikkubussimalliemme Volkswagen Caddyn, Volkswagen Caravellen ja Volkswagen Multivanin näkyvyydelle. Niiden joukosta jokainen salibandyharrastaja, erityisesti juniorien vanhemmat, löytää varmasti sopivan auton kuljetustarpeisiinsa", toteaa Suomen maahantuojan VV-Auto Group Oy:n Volkswagen Hyötyautot osaston johtaja Juha-Pekka Sihvonen.

SSBL Salibandy Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Nurminen: ”Haluamme salibandyn kasvavan jatkossakin ja luoda liikettä, joka synnyttää elämyksiä, hyvinvointia ja menestystä niin pelaajille kuin lajin parissa toimiville ja sitä seuraaville. Volkswagen Hyötyautot on vauhdittanut salibandyn kasvua jo vuosia ja on hienoa, että vuorovaikutteinen yhteistyö jatkuu tulevinakin vuosina katusählystä maajoukkueisiin.”

Lisätietoja:
Juha-Pekka Sihvonen, johtaja, Volkswagen Hyötyautot, VV-Auto Group Oy, juha-pekka.sihvonen@volkswagen.fi, p. 040 767 0303
Kimmo Nurminen, toimitusjohtaja, SSBL Salibandy Oy, kimmo.nurminen@floorball.fi, p. 045 276 0168