Volkswagen-hyötyautot tarjoaa veloituksetonta kuljetusapua kesään!

Volkswagen-hyötyautot palkkasi tänäkin vuonna kolme nuorta kesätöihin. Kesän 2015 Aputyttö Annukat ja Apupoika Antero toimivat kiertävinä kuljetusapulaisina tilapäisissä työtehtävissä  pienyrityksille ja yhteisöille pääkaupunkiseudun ja Vaasan alueilla. Volkswagen-hyötyautojen kesätyökampanja toteutetaan tänä vuonna jo kuudennen kerran.

Lehdistötiedote 4.6.2015

Pääkaupunkiseudulla pienyritysten ja yhteisöjen kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat tänä kesänä 19-vuotias Nelli Rehn Volkswagen Caddylla sekä 20-vuotias Miki Tanskanen Volkswagen Transporterilla. Vaasan alueella kesätöissä on 18-vuotias Emma Risberg Caddyn kanssa. Reippaat kesätyöntekijät ovat varattavissa helposti internetissä olevalla varauslomakkeella osoitteessa www.appari.fi – myös mobiilisti. Perjantaisin apparit ovat Radio Rockin Jone Nikulan ja Kesäpoikien apuna. Liikkuvan työn välineet appareille tarjoaa DNA Business.

Aputyttö Annukoiden ja Apupoika Anteron kesää voit seurata Facebookissa www.facebook.com/ApupoikaAntero ja Instagramissa Volkswagen Suomen kanavalla.

Tätä kaikkea on Volkswagen: - Edistyksellistä tekniikkaa ja kokonaisvaltaista turvallisuutta. - Korkealaatuisia autoja, jotka vastaavat asiakkaidemme vaatimuksiin. - Innostusta ja intohimoa muotoiluun ja tekniikkaan. - Kiehtovia innovaatioita ja laajaa tutkimus- ja tuotekehitystyötä. Volkswagenilla on pitkä ja maineikas historia. Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta.