Volkswagen liikuttaa Apulantaa keikoille

Suomen tunnetuimpiin lukeutuva rock-yhtye Apulanta kulkee jatkossa keikoille Volkswagenilla. Apulanta-yhtye täytti viime syksynä 25 vuotta ja se on eräs pisimpään toimineista suomalaisista rock-yhtyeistä. Yhtye veti viime viikonloppuna Helsingin jäähallin täyteen kahteen otteeseen tarjoten yleisölle unohtumattoman shown.

"Olemme erittäin mielellämme mukana suomalaisen rock-musiikin kärkeen kuuluvan yhtyeen liikkumisessa", kertoo VV-Auto Groupin Volkswagen-hyötyautoista vastaava johtaja Juha-Pekka Sihvonen. Apulanta on käyttänyt jo 2016 vuoden kiertueillaan keikkabussina Carsportin varustelemaa Volkswagen Crafter -retkeilyautoa. Apulannan Volkswagen-valikoima täydentyi vuoden 2017 alussa, kun Toni Wirtaselle luovutettiin käyttöön Volkswagen Passat GTE plug-in-hybridi ja Sipe Santapukki päätyi autovalinnassaan nelivetoiseen Passat Alltrackiin. Apulannan tavara- ja henkilökuljetuskäytössä on lisäksi Volkswagen Caddy Maxi.

Lisätietoja:
Volkswagen-hyötyautot, markkinointi- ja tuoteryhmäpäällikkö Janne Nieminen, puh. 050 563 3358, janne.nieminen@volkswagen.fi
Apulanta Oy, tiedottaja Lotta Lintukangas, puh. 050 537 7084, apulantaofficial@gmail.com

www.volkswagen.fi www.volkswagen-hyotyautot.fi