Volkswagen myös helmikuun ykkönen

Report this content

Helmikuu 2016 päättyi rekisteröintitilastoissa Volkswagenin ykköstilaan. Helmikuussa Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 1 015 kpl markkinaosuuden ollessa 10,51 %. Vuoden 2016 alun kumulatiivinen markkinaosuus Volkswagen-henkilöautoilla on 11,40 %.

"Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta merkkiämme kohtaan. Olemme olleet jo viisi vuotta peräkkäin Suomen eniten rekisteröity automerkki. Näin oli tilanne myös tammi- ja helmikuussa 2016. Kiitos kuuluu myös jälleenmyyjillemme hyvästä suorituksesta sekä kaikille merkin parissa työskenteleville." kertoo Volkswagen-henkilöautojen johtaja Heikki Ahdekivi. "Mallistossamme on tälläkin hetkellä moneen käyttöön sopivia loistavia tuotteita, uusimpina esimerkiksi Golf Alltrack ja Passat Alltrack ja täysin uusi tila-auto Touran. Keväällä saamme Suomeen odotetun, uuden ja upean Volkswagen Tiguanin."

Rekisteröintitietojen lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi ja tietojen tekninen toimitus Bisnode Marketing Oy, PL 136, 00521 HELSINKI, Päivätilastot 29.2.2016