Volkswagen paljasti ensimmäiset kuvat uudesta Polosta

• Kuudennen sukupolven Polo ensiesitellään perjantaina 16.6.2017 Berliinissä
• Uusi Volkswagen Polo on saanut karismaattisen muodon, lisää tilaa ja useita teknologisia uutuuksia

Lähtölaskenta on alkanut: tulevana perjantaina, kesäkuun 16. päivä, Volkswagen paljastaa uuden Polon Berliinissä. Tämän myyntimenestyksen uusin sukupolvi on isompi, tilavampi, mukavampi, ja se tulee jatkamaan kompaktin kokoluokan auton menestystarinaa. Poloa on tähän mennessä myyty yli 14 miljoonaa kappaletta.

Uusi Polo vakuuttaa itsevarmalla, urheilullisella ja tunteisiin vetoavalla ulkonäöllään, viimeistä yksityiskohtaa myöten. Volkswagen-henkilöautoista vastaava pääsuunnittelija, Klaus Bischoff kertoo: "Tämän Volkswagenin voi heti tunnistaa alkuperästään, mutta sen huomaa välittömästi myös täysin uuden sukupolven autoksi. Uuden Polon ilmeikäs muotoilu tekee kompaktista autosta urheilullisemman, virtaviivaisemman ja ainutlaatuisemman koko Volkswagenin mallistossa. Tämä auto sopii täydellisesti aikakauteemme – niin visuaalisesti kuin teknologisesti".