Volkswagen up! uudistuu

Pieni. Voimakas. Värikäs. Tyylikkyyttä, personoituja ominaisuuksia ja uusi älykäs älypuhelinliittymä – uudistunut Volkswagen up! on tätä kaikkea.

Kymmenen faktaa uudesta Volkswagen up!:sta

1. New up!: uudet teräväkulmaiset muodot sekä uusia urheilullisia yksityiskohtia

2. Speed up!: uusi 90 hevosvoimainen 1,0 TSI -bensiinimoottori on suorituskyvyltään yhdenvertainen ensimmäisen sukupolven Golf GTI:n kanssa

3. Dress up!: uudet etu- ja takapuskurit, sivupeileihin integroidut suuntavilkut, uudet etu- ja takavalot sekä erilliset led-päiväajovalot

4. Your up!: jokaiselle sopiva up!, 13 ulkoväriä (seitsemän uutta), kolme kattoväriä (Suomessa yksi –  musta) ja kymmenen erilaista kojelautavaihtoehtoa (Suomessa yksi)

5. Connect up!: huippuälykäs älypuhelintoiminto Volkswagenin "maps + more" -liitännällä

6. up! to the max: mukava pikkuauto, jonka voi varustella myös monitoimiohjauspyörällä, peruutuskameralla ja panoraamakatolla

7. Turn it up!: BeatsAudion 300 wattinen vahvistin kaiuttimineen ja subwoofereineen up! beats -mallissa*

8. Fresh up!: uusi Climatronic-ilmastointi raitisilmasuodattimella (Suomessa Climatic-ilmastointi vakiovarusteena)

9. up!coming: uusi up! on nyt tilattavissa myös Suomessa

10. More up!: aidossa ja alkuperäisessä Volkswagenissa on nyt entistä enemmän vakiovarusteita

Moottorit

Vuonna 2011 esitelty Volkswagen up! saa nyt kahden tutun bensiinimoottorin, 44 kW (60 hv) ja 55 kW (75 hv), lisäksi mallistoonsa uuden kolmisylinterisen 1,0 TSI -bensiinimoottorin, jonka teho on 66 kW (90 hv).  Uusi kolmisylinterinen bensiinimoottori on mallin tehokkain tähän saakka, ja ensimmäinen turboahdettu moottori up!:ssa. Uusi up! TSI kiihtyy 0–100 km/h alle 10 sekunnissa ja saavuttaa 185 km/h huippunopeuden. Tämän uuden moottorin yhdistelmäkulutus on 4,4 l/100 km ja CO2-päästöt 101 g/km. Moottorivaihtoehtoina on valittavana myös erityisen taloudelliset maa-/biokaasulla kulkeva eco up! 50 kW (68 hv) tai täyssähkömalli e-up! 60 kW (82 hv), jonka myynti alkaa myöhemmin.

Ensimmäiset uudet Volkswagen up!:t saapuvat Suomeen heinäkuussa 2016. Hinnat alkavat 13 814,49 eurosta (move up! 1,0 44 kW (60hv) manuaalivaihteisto).

Uudistuneen Volkswagen up!:n hinnastot ja lisävarusteet: http://bit.ly/uusiVolkswagenUpHinnat27062016

www.volkswagen.fi

* Ei kuulu Suomen maahantuontiohjelmaan