Helsinki Motor Show 2006 lehdistötilaisuus

Volvo –osastolla torstaina 30. marraskuuta klo 11.30

Uusi Volvo C30 on yksi Helsinki Motorshow –tapahtuman suurista uutuuksista! Auton Suomen ensiesittely on Helsingin Messukeskuksessa Volvo-osastolla torstaina 30. marraskuuta klo 11.30.

Uusi C30 on malliston pienikokoisin ja ilmeikkäin edustaja ja se laajentaa Volvo –malliston kaksiovisten autojen premium-luokan segmenttiin. Nuorelle ja dynaamiselle asiakasryhmälle suunnatun auton avainominaisuuksiin kuuluvat urheilullinen kaksiovinen muotoilu, neljä erillisistuinta ja lasinen takaluukku. Kompakti ja vankka kori, urheilullinen runko ja tehokkaat moottorit tarjoavat dynaamisen ajokokemuksen. Volvo C30 on pienen kokonsa ja muotoilunsa ansiosta erittäin ketterä käsiteltävä ahtaissakin paikoissa. Se tarjoaa erittäin mukavat ja monipuoliset sisätilat, joissa vallitsee suuren auton tuntu. Ja mikä tärkeintä turvallisuus on taattua Volvo -laatua.

Uusi Volvo S80 Executive edustaa skandinaavista ylellisyyttä parhaimmillaan. Se tarjoaa ylellistä mukavuutta ja hienostunutta tyyliä. Volvo S80 Executive on varustettu huippulaadukkailla materiaaleilla ja varusteilla. Mallin erottaa muista malleista hienovaraisten yksityiskohtien avulla. Useat erityiset ratkaisut, kuten vakiovarusteisiin kuuluva ylellinen nahkaverhoilu ja pähkinäpuukoristus kohottavat aistinautinnon täysin uudelle tasolle.

Volvo -malliston lippulaiva XC90 on saanut uuden Sport-mallinsa. Sillä on vakuuttava ja urheilullinen suorituskyky sekä omaleimainen muotoilu. Urheilullisen Sport-alustan ansiosta se liikkuu ketterästi – missä tahansa. XC90 Sport –mallissa on useita ominaisia yksityiskohtia ja erikoisvarusteita, jotka tuovat urheilullisuutta ja karismaa tälle mallille. Muun muassa autossa on sivulta tuetut Sport-istuimet, jossa kuljettaja istuu tukevasti myös vähän vauhdikkaammissa käännöksissä.

Tervetuloa!

Thomas Hallbäck