LAND ROVERIN UUSI KONSEPTIAUTO DETROITIN AUTONÄYTTELYSSÄ

LAND ROVERIN UUSI KONSEPTIAUTO DETROITIN AUTONÄYTTELYSSÄ Land Rover ilmoittaa esittelevänsä uuden konseptiauton Detroitin autonäyttelyssä 5. tammikuuta 2004. Ennen Detroitin näyttelyä tehokas ja suorituskykyinen Range Stormer - nimen saanut nelivetoinen ei ole ollut julkisuudessa missään päin maailmaa. Muotoilultaan se noudattelee suuntaviivoja, jotka olivat luonteenomaisia merkin uutuuksille Frankfurtin autonäyttelyssä tänä vuonna. Kommentoidessaan uutta konseptia Land Roverin toimitusjohtaja Matthew Taylor toteaa: "Range Stormer on uudenaikainen, sykähdyttävä, huipputekninen ajoneuvo ja samalla se on maastureiden terävintä kärkeä kuten kaikki muutkin Land Roverit. Käytön monipuolisuus on eräs sen monista eduista." Land Roverin muotoilujohtaja, Geoff Upex lisää: "On mahdollista toteuttaa Land Roverin muotokieli täysin erilaisissa mittasuhteissa ja silti saada aikaiseksi olemukseltaan ja ominaisuuksiltaan ilmeinen aito Land Rover. Niin olemme tehneet ja lopputulos on sellainen Land Rover, jota kukaan aikaisemmin ei ole nähnyt." Lisätietoja ja valokuvia tammikuun 2. päivänä 2004. 4.12.2003 www.media.landrover.com www.landrover.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/04/20031204BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/04/20031204BIT00080/wkr0002.pdf