Muotoiltu herättämään tunteita – ensimmäiset kuvat täysin uudesta Volvo S60 -mallista

Tässä ovat ensimmäiset viralliset kuvat täysin uudesta Volvo S60 -mallista, joka on urheilullisempi ja dynaamisempi kuin yksikään aikaisempi Volvo.

- Täysin uusi Volvo S60 on muotoiltu herättämään tunteita. Se poikkeaa aikaisemmista Volvo-malleista sekä ulkonäöltään että ajo-ominaisuuksiltaan, ja auton kehittynyt tekniikka auttaa kuljettajaa ajamaan entistä turvallisemmin ja itsevarmemmin, kertoo Volvo Carsin pääjohtaja Stephen Odell. Volvo S60 voidaan varustaa erityisellä jalankulkijoiden havaitsemistoiminnolla. Kyseessä on mullistava turvallisuusominaisuus, joka havaitsee auton edessä olevat jalankulkijat ja jarruttaa autoa automaattisesti, jos kuljettaja ei reagoi tilanteeseen ajoissa. Täysin uusi Volvo S60 paljastetaan suurelle yleisölle ensimmäistä kertaa Geneven autonäyttelyssä ensi vuoden maaliskuussa. Urheilullisen sedan-mallin tuotanto käynnistyy vuoden 2010 kesällä Volvon tehtaalla Gentissä, Belgiassa. - Tämän segmentin asiakkaat vaativat tunteisiin vetoavaa urheilullista muotoilua ja dynaamisia ajo-ominaisuuksia. Volvo S60 on täydellinen paketti. Olemme varmoja, että siitä tulee yksi luokkansa vahvimmista kilpailijoista, Stephen Odell toteaa. 10.11.2009 Lisätietoja: Tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, thallbac@volvocars.com, puh. 09-5044 5325 www.media.volvocars.com www.volvocars.fi www.volvocars.com Tämän lehdistötiedotteen kuvaukset ja tiedot koskevat Volvo Carsin kansainvälistä mallistoa. Kuvatut ominaisuudet voivat olla lisävarusteita. Ajoneuvojen tekniset tiedot voivat vaihdella maakohtaisesti ja muuttua ilman erillistä ilmoitusta.