Renault ja jälleenmyyjäverkosto allekirjoittivat sopimuksen

Renault Nordic AB – joka vuodenvaihteesta alkaen vastaa Renault maahantuonnista kaikissa Pohjoismaissa – on allekirjoittanut jälleenmyyjäsopimuksen Suomessa kaikkien nykyisten 13 jälleenmyyjäyrityksen kanssa. Kaikkiaan jälleenmyyjäverkostolla on Suomessa 41 automyynnin sekä 45 teknisen palvelun valtuutettua Renault toimipistettä.

– Olen erittäin tyytyväinen että kaikki Suomen nykyiset jälleenmyyjäyritykset ovat solmineet uuden Renault jälleenmyyntisopimuksen. Tullemme lähitulevaisuudessa tekemään sopimukset nykyisten verkostojen kanssa myös Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa, sanoo Alain Margaritopol, Renault Nordic AB:n toimitusjohtaja.

Renault Nordic AB laskee solmivansa sopimuksen kaikkiaan 167 jälleenmyyjäyrityksen kanssa, jotka jatkavat merkin edustamista Pohjoismaissa. Jälleenmyyjäverkosto koostuu yhteensä noin 300 myynnin ja teknisen palvelun toimipaikasta.

– On äärimmäisen tärkeää että kaikki nykyiset jälleenmyyjät halusivat Renault sopimuksen. Asiakkaillemme se tuo turvallisuutta toiminnan jatkuvuuden kautta. Ajoneuvojen huolto ja varaosapalvelu tulevat toimimaan samoissa paikoissa kuin aikaisemminkin. Yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa tulemme myös tekemään mittavan investoinnin Renaultin tulevaisuuteen, sanoo Timo Lehtonen, Renault Suomen toimitusjohtaja.

6.9.2007

Verkkosivut: www.media.renault.com