Renault-tallin formula 1-väriä Suomen kesässä

Renault-tallin tuttuihin formula 1-väreihin teipatut Mégane Renault Sport ja Laguna Break GT herättävät huomiota Suomen maanteillä ja katukuvassa koko kesän. Keskiviikkona 10. toukokuuta Maarianhaminassa alkava Renault kesäkiertue kiertää jälleenmyyjillä viikolle 34 ja tuo kaiken kaikkiaan seitsemän eri Renault-mallia näytille ympäri Suomea.

F1-väriset urheilullisuutta korostavat autot herättävät varmasti eniten huomiota. Kiertueella halutaan kuitenkin viestittää myös turvallisesta ajosta Euroopan eniten myydyllä autolla. Renault on panostanut turvallisuuteen kokoluokasta huolimatta ja satsaus on ollut menestys. Markkinoilta löytyy jo kahdeksan Renault-autoa, joille on myönnetty täydet viisi tähteä Euro NCAP -turvallisuustestissä. Se on enemmän kuin yhdelläkään muulla merkillä. Renault-autot kiertävät Suomea seuraavan aikataulun mukaisesti: 10.–13.5. Maarianhamina, Ålands Motorcompany Ab, 22.–24.5 Raisio, Keskusautohalli Oy, 26.–27.5. Turku, Keskusautohalli Oy, 31.5.–3.6. Tampere, Käyttöauto Oy, 7.-10.6. Jyväskylä, Hämeen Autovaruste Oy, 13.–14.6. Joensuu, Avain Vaunu Oy, 15.–16.6. Kuopio, Avain Vaunu Oy, viikko 25 Oulu, Wetteri Oy, 5.-8.7. Seinäjoki, Käyttöauto Seinäjoki, viikko 31 Lappeenranta, Auto-Kilta Oy, 7.-9.8. Hämeenlinna, Auto-Ilves Oy, 10.–12.8. Hyvinkää, Auto-Ilves Oy, viikko 33 Lohja ja Tammisaari, Lohjanportin Auto Oy, viikko 34 Vantaa, Bilia Kaivoksela. 4.5.2006 Internet: www.media.renault.com www.renault.fi www.renault.com www.renault.f1.com