Salon Volvo-asiakkaille yhä parempaa palvelua

Keskusautohallin uudet toimitilat Salon Meriniityssä parantavat Volvo- ja Renault-asiakkaiden palvelua entisestään. Keskiviikkona 24. toukokuuta avausjuhlia viettävä autotalo on jo ensimmäisten kuukausien aikana osoittanut toimivuutensa.

- Muutto Ollikkalasta on merkinnyt että olemme nyt lähempänä asiakkaitamme. Huollon käytössä olevat tilat ovat kasvaneet selvästi mm uudella erillisellä 2-mekaanikkoa työllistävällä pikahuollolla, sanoo Keskusautohallin toimitusjohtaja Heikki Hedman. - Parempien ja väljempien tilojen avulla pystymme panostamaan huollon palveluihin ja asiakastyytyväisyyteen entistä enemmän, jatkaa Hedman. Keskusautohalli on Suomen vanhin Volvo-jälleenmyyjä. Vuonna 1927 perustettu yritys on myynyt Volvoa vuodesta 1928 lähtien, alun perin Turusta lähtöisin olevan yrityksen toiminta laajeni 1960-luvun alussa Saloon. Tänä päivänä yrityksellä on edellisten lisäksi toimipisteet myös Raisiossa, Forssassa ja Raumalla. Keskusautohalli Oy, joka työllistää 160 työntekijää, myi viime vuonna n. 1.700 uutta ja n. 2.900 vaihtoautoa. - Salon uudella autotalolla on tarkoitus pystyä myös lisäämään myyntiä, sanoo Hedman. - Tulossa on vilkas loppuvuosi ja autokaupan odotukset ovat edelleen korkealla. Hedman viittaa uusiin automalleihin. Uusi Renault Clio on juuri esitelty ja nyt odotellaan kauppoihin Volvon puolelta täysin uusia C70- ja S80 -autoja sekä V70 Classicia. Vuodenvaihteessa esitellään Volvo-perheen uusin jäsen - C30 -malli. 22.5.2006 Lisätietoja: Keskusautohalli Oy, toimitusjohtaja Heikki Hedman 050-527 2990 Volvo Auto Oy Ab, tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, 050-3353801.