Suunnittele yksilöllinen Volvo C30 :)

Ruudullinen katto vai perhosia konepellissä? Raidallinen auto tai miksei vaikka pilkukas? Uuden C30:n ostajat voivat valita omanlaisensa ilmeen 20 enemmän tai vähemmän rohkean vaihtoehdon joukosta.

Volvo tarjoaa ensimmäisenä autonvalmistajana uuden auton ostajille mahdollisuuden varustaa autonsa erikoisfolioinnilla. Designtiimi on todella pannut tuulemaan. Seeprakuviot ja kaupunkinäkymät kilpailevat sateenkaarien, puupaneelien, liekkikuvioiden ja pilvien kanssa.
Irrotettavat autoteippaukset eivät ole pelkästään näyttäviä vaan ne myös suojaavat autoa. Teippausten taataan kestävän noin kahden vuoden ajan, minkä jälkeen ne vaihdetaan uusiin tai poistetaan kokonaan. Teippauksilla varustetun auton maalipinta on suojassa mm. sään ja kiveniskujen aiheuttamilta vahingoilta.
Autoteippaukset, jotka aiemmin olivat saatavina vain mainos- ym. erikoistarkoituksiin, ovat nyt kaikkien ulottuvilla.
- Kun autofoliointi-idea pälkähti mieleemme, tuntui itsestään selvältä että sen ensimmäinen sovelluskohde tulisi olemaan C30. Volvo C30 on suunnattu trenditietoiselle, urbaanille kohderyhmälle, joka uskaltaa satsata persoonalliseen ja näyttävään autoon. Teippauksilla varustetut autot tulevat todella erottumaan teillä ja kaduilla. Teippaus on näppärä tapa suojata autoa ja muunnella samalla sen ulkonäköä, sanoo Volvo Personbilar Sverige AB:n toimitusjohtaja Thomas Andersson.
C30-asiakkailla on ollut paljon valinnanvaraa, mitä tulee auton sisustukseen ja varusteluvaihtoehtoihin. Nyt he voivat siis valita myös ulkonäköön liittyviä muuttujia.
- C30-valikoima tarjoaa yhteensä peräti 12 314 erilaista vaihtoehtoa. Kuulostaa vaikeammalta kuin mitä se todellisuudessa on. Verkkosivullamme jokainen voi eri vaihtoehtojen pohjalta ”rakentaa” omasta autostaan käytännöllisesti katsoen ainutlaatuisen, sanoo Thomas Andersson.
Tällaisen persoonallisesti varustellun C30 Smiley -mallin voi tilata Volvo-jälleenmyyjältä. Kun auto on valmistunut tehtaalta, se menee alansa yritykseen foliointitöitä varten, jonka jälkeen auto toimitetaan asiakkaalle.
Asiakas voi suunnitella tarjolla olevista vaihtoehdoista haluamansa auton ja tarkastella lopputulosta osoitteessa www.volvocars.fi.
Volvo C30 –malliston hinnat alkavat 22 900 €:sta. Folioinnin hinta töineen on noin 2000€. Suomessa Volvo tarjoaa sadalle ensimmäiselle Volvo C30 :) -mallin ostajalle folioinnin veloituksetta.
8.4.2008

Tämän lehdistötiedotteen kuvaukset ja tiedot koskevat Volvo Carsin kansainvälistä mallistoa. Kuvatut ominaisuudet voivat olla lisävarusteita. Ajoneuvojen tekniset tiedot voivat vaihdella maakohtaisesti ja muuttua ilman erillistä ilmoitusta.

Lisätietoja:
Tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, thallbac@volvocars.com, puh. 09-5044 5325