Volvo Car Finland ja Mirum yhteistyöhön

Volvo Car Finland on valinnut mainostoimistokseen Mirum Helsingin. Mirum Helsinki, joka aiemmin tunnettiin Activeark JWT:nä, on osa globaalia WPP-ryhmää, jonka puitteissa myös Volvo Car Groupin (VCG) kansainvälinen mainonta ja markkinointi suunnitellaan.

- Valitsemalla Mirumin saamme vahvan paikallisen tekijän, joka samalla tuo meille synergiahyötyjä VCG:n kansainvälisestä mainonnan tekemisestä, sanoo Volvo Car Finlandin markkinointipäällikkö Kari Joronen.

Nyt alkava yhteistyö tukee osaltaan VCG:n uutta maailmanlaajuista Volvo Way to Market -markkinointistrategiaa. Volvo Way to Market keskittyy neljään osa-alueeseen: markkinointityökaluihin, digitaaliseen johtajuuteen, jälleenmyyjiin ja huoltoon.

- Mainoskulumme eivät ole yhtä suuria kuin tärkeimmillä kilpailijoillamme. Tämän vuoksi Volvon sanoman on erotuttava joukosta. Uskomme että Mirum voi vahvistaa tekemistämme kaikilla osa-alueilla, jatkaa Joronen.

- Olemme erittäin iloisia aloittaessamme yhteistyön Volvon kanssa. Volvo on moderni, innovatiivinen yhtiö ja on kunnia olla rakentamassa tätä brändiä digitalisoituvassa maailmassa, sanoo Mirum Helsingin toimitusjohtaja Markus Hakala.

Volvon mediatoimistokumppanina jatkaa edelleen Mindshare Finland.

1.7.2015

Lisätietoja: Volvo Car Finland

Tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, thomas.hallback@volvocars.com, puh. 09-5044 5325

Korkearesoluutioisia kuvia, videoita: www.media.volvocars.com