Volvo Cars esittelee ylellisen sisustuskokonaisuuden mallivuoden 2015 autoille

Runsaammat mukauttamismahdollisuudet ovat keskeisessä roolissa, kun Volvo esittelee uuden, mallivuoden 2015 tuotevalikoimansa. Volvo XC60:n, V70:n, XC70:n ja S80:n ostajat voivat tilata autoonsa upean sisustuspäivityksen uuden ylellisen Inscription-paketin muodossa.

Inscription-kokonaisuus

- Inscription-paketti tarjoaa kuluttajille kokonaisvaltaisen, ylellisen sisustuspäivityksen. Se sopii täydellisesti tavoitteeseemme nostaa Volvo entistä vahvemmaksi premium-merkiksi, kertoo Volvon erikoistuotteiden johtaja Anders H. Gustavsson.

Inscription-kokonaisuus sisältää pehmeän Inscription-nahkaverhoilun usealla eri värillä, kauniin nahkapäällysteisen kojetaulun, premium-luokan koristukset sekä ainutlaatuiset matot. Pehmeää nahkaa on käytetty laajemmilla pinnoilla, kuten istuinten selkänojissa, keskikyynärnojassa ja pääntuessa, jossa on myös Inscription-logo.

Lisäksi saatavilla on valikoima yksittäisiä Inscription-varusteita, kuten Inscription Walnut -koristukset ja Charcoal kattoverhoilu (XC60), joka luo sisätiloihin ylellistä tunnelmaa.

Ulkoisia Inscription-varusteita ovat kolme värivaihtoehtoa – Crystal White Pearl, Electric Silver ja

Ember Black (V70, XC70 ja S80) – sekä 19 tuuman (V70 ja S80) ja 20 tuuman (XC60) 10-puolaiset vanteet.

Lisää erikoisversioita

Volvo juhlistaa tulevaa vuosien 2014-2015 Volvo Ocean Race -kilpailua purjehduksesta innoituksensa saaneilla autojen erikoisversioilla. Viides Volvo Ocean Race Edition -sukupolvi sisältää Volvo V40:n, V40 Cross Countryn, V60:n ja XC60:n. Samalla Volvo esittelee V70 ja XC70 Edition -mallit asiakkaille, jotka kaipaavat enemmän dynaamista ulkoasua ja ohjattavuutta.

Sensus Connect kaikissa malleissa

Mallivuodesta 2015 alkaen kaikki uudet Volvo-mallit voidaan varustaa päivitetyllä Sensus Connect -tieto- ja viihde- sekä navigointijärjestelmällä. Pilvipohjaiset palvelut antavat kuljettajalle mahdollisuuden etsiä pysäköintipaikka ja maksaa se autosta käsin*, löytää uusia ravintoloita, suoratoistaa suosikkimusiikkia ja paljon muuta. HERE-sijaintialusta tarjoaa navigointimahdollisuuden 3D-kartoilla.

Täysin uusi Connected Service Booking –sovellus* kertoo kuljettajalle, kun on aika viedä auto huoltoon, ja ehdottaa itse sopivaa aikaa Volvo-jälleenmyyjällä. (*Ei toistaiseksi Suomen markkina-alueella.)

Sensus sisältää myös parannellun huippuluokan Premium Sound -järjestelmän, josta vastaa Harman Kardon. Se käyttää 5x130 W:n vahvistinta, uuden sukupolven Dirac Live -äänenparannusohjelmistoa ja jopa kahtatoista kaiutinta.

Erittäin taloudelliset Drive-E-moottorit kaikkiin malleihin

Vuoden 2014 toukokuusta alkaen kaikkiin uusiin Volvo-malleihin voi tilata moottorin uudesta Drive-E-voimansiirtotuoteperheestä, joka tarjoaa maailmanluokan yhdistelmän ajettavuutta ja vähäisiä CO2-päästöjä. Käsivalintaisella vaihteistolla varustetun 190-hevosvoimaisen Volvo V40 D4 -mallin CO2-päästöt ovat ainoastaan 85 g/km – lukema, johon kilpailijat eivät pysty vastaamaan.

- Drive-E-moottorien upea kiihtyvyys ja reaktiivisuus yhdessä sulavan käyntiäänen kanssa tekevät ajamisesta entistä hauskempaa ilman kompromisseja nykyaikaisen asiakkaan vaaliman taloudellisuuden ja vähäpäästöisyyden suhteen, kertoo Volvon voimansiirto-osaston johtaja Michael Fleiss.

27.3.2014

Lisätietoja: Volvo Car Finland Tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, thomas.hallback@volvocars.com, puh. 09-5044 5325 Korkearesoluutisia kuvia, videoita: www.media.volvocars.com www.volvocars.fi https://twitter.com/volvocarsnews www.volvooceanrace.com www.volvoingolf.com

Tämän lehdistötiedotteen kuvaukset ja tiedot koskevat Volvo Carsin kansainvälistä mallistoa. Kuvatut ominaisuudet voivat olla lisävarusteita. Ajoneuvojen tekniset tiedot voivat vaihdella maakohtaisesti ja muuttua ilman erillistä ilmoitusta.

Volvon voimansiirto-osaston johtaja Michael Fleiss