Volvo Carsin ja Aviciin New Beginning -brändikampanja käynnistyy

Volvon ja Aviciin uusi musiikkivideo saa ensiesityksensä tänään 8. päivä toukokuuta kello 21.50. Voit illalla katsoa musiikkivideon  täällä .

Ruotsalaisen artisti/tuottajan Aviciin ja Volvon yhteistyö sekä uusi brändikampanja pitää sisällään uudistetun version Feeling Good -kappaleesta. Tukholmassa ja Österlenissä Etelä-Ruotsissa kuvatulla musiikkivideolla vieraillaan paikoissa, joilla on henkilökohtaista merkitystä Aviciille. Video kertoo hänen tarinansa uudistumisesta usean raskaan kiertuevuoden jälkeen. Musiikkivideolla nähdään myös hänen perhettään ja läheisiä ystäviään.

– Olen kuuden vuoden ajan ollut päättymättömällä kiertueella lukuun ottamatta yhdeksää kuukautta, jolloin pidin taukoa. Tein noin 325 esitystä vuodessa, ja sen päälle tulivat vielä matkat. Se ei voinut jatkua. Minun täytyi arvioida tilanteeni uudelleen ja muuttaa elämäntapaani. Ruotsi on tärkeä paikka minulle. Siellä kerään voimiani perheeni ja ystävieni kanssa. Volvo rohkaisi minua visualisoimaan tätä uudistumisprosessia musiikkivideolla. Onnistuimme mielestämme erinomaisesti, Avicii kertoo.

Kappaletta Feeling Good ehdotti alun perin Volvo. Sovituksen on tuottanut Avicii, ja kappaleen laulaa Audra Mae.

– On hienoa työskennellä jälleen Audra Maen kanssa. Hänellä on voimakas ja tunnerikas ääni, ja hän tuntee hyvin folk- ja country-musiikin perinteet. Hän työskenteli kanssani True -albumilla, jolla hän otti ensiaskeleitaan elektronisen musiikin saralla kappaleella Addicted To You . Audran sielukas laulu puhaltaa uutta henkeä tähän klassikkokappaleeseen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen, Avicii sanoo.

Musiikkivideo, jolla nähdään myös uusi XC90, on uusi askel Volvon brändin muutostyössä, ja se kuvastaa uutta suuntaa ruotsalaiselle premium-autojen valmistajalle.

– Olemme erittäin iloisia voidessamme työskennellä läheisesti Aviciin kanssa tämän kampanjan puitteissa. Sekä Avicii että Volvo ovat astumassa uudelle aikakaudelle. Kampanjan nimi onkin New Beginning – uusi alku. Olemme tehneet viime vuosina suuria investointeja ja hioneet brändiämme. Lopputulos on uusi, ketterämpi ja asiakaskeskeisempi Volvo, toteaa Volvon myynti-, markkinointi- ja asiakaspalvelujohtaja Alain Visser.

Kampanjan avausvideot löytyvät täältä: video 1 , video 2

8.5.2015

Lisätietoja: Volvo Car Finland Oy Ab

Tiedotusjohtaja Thomas Hallbäck, thomas.hallback@volvocars.com, puh. 09-5044 5325