Volvo S60 Platinum -juhlamalli

Tänä vuonna on kulunut 80 vuotta ensimmäisen Volvon valmistumisesta. Juhlavuoden kunniaksi esittelemme erikoisvarustellun Volvo S60 Platinum –juhlamallin.

Ulkoapäin Platinum-erikoismallin erityispiirteitä ovat takaluukun mattapintainen metallinen koristelista sekä mattapintaiset metalliset ovenkahvat. Mallissa on takaspoileri ja 17” Cassiopeia alumiinivanteet. Ulkovärin voi valita kuudesta eri vaihtoehdosta.

Sisäpuolelta mallin tunnistaa Sport-istuimien ainutlaatuisesta Offblack nahkaverhoilusta ja Toscana tan tikkauksista. Vaihtoehtoisesti mallin saa myös Sport-istuimien ainutlaatuisella Offblack kangas/T-tec –verhoilulla ja Toscana tan tikkauksilla. Molemmat verhoilut sisältävät Offblack-tekstiilimatot Toscana tan tikkauksin.

Volvo S60 Platinum – moottorivaihtoehdot ja hinnat:

• S60 2.4 140 hv 38.850€
• S60 2.4 170 hv 41.600€
• S60 2.5T 45.800€
• S60 2.5T AWD 49.800€
• S60 T5 53.000€
• S60 D 43.500€
• S60 2.4D 45.600€
• S60 D5 47.700€

Volvo S60 Platinum –juhlamalli tarjoaa kattavan varustelun ja merkittävän edun asiakkaille. Tuotanto alkaa heinäkuussa ja asiakastoimitukset elokuun aikana. Platinumin tuotanto päättyy vuoden 2008 alkupuolella.

21.7.2007

www.media.volvocars.com