Avoin mediakutsu: Ketterä ja terveellinen kaupunki, 10.10. Helsingissä

Kaupungistumisen megatrendi muuttaa yhä useamman elinympäristöä ja elintapoja nyt ja tulevaisuudessa. Meille jokaiselle tärkeät asuminen, ravinto sekä liikkuminen tapahtuvat monenlaisissa eri yhteisöissä. Millaisia muutoksia tarvitaan ja paljonko ne maksavat?

Media on tervetullut mukaan VTT:n Ennakointi ja sosiotekninen muutos -seminaariin, joka järjestetään seitsemännen kerran. Teemana on tänä vuonna Ketterä ja terveellinen kaupunki.

Aika: 10.10.2017, klo 12.30 - 18.00

Paikka: Paasitorni, Paasivuorenkatu 5 A, 00530 Helsinki

Asiantuntijamme kertovat muun muassa:

• Kuinka tulevaisuuden kaupungeissa asukkaille luodaan mahdollisuus rakentaa kaupunkiaan ketterästi ja terveyttä edistävästi?
  • Mitä ovat osallistavat kaupungit?
  • Miten niissä tuotetaan tulevaisuuden ruokaa, joka mahdollistaa uuden yrittäjyyden kasvualustan?
  • Entäpä maahanmuuttajat toimijoina ja heidän terveytensä tulevaisuuden kaupungeissa ja kunnissa?

Katso koko seminaariohjelma:

Ilmoittaudu mukaan seminaariin: maanantaina 9.10. klo 11 mennessä Sirpa Postille: mailto:sirpa.posti@vtt.fi tai 040 197 5922.

Twitterissä: #ennasemma

Tervetuloa
Johanna Kohl, johtava tutkija
040 147 9414, johanna.kohl@vtt.fi

Milka Lahnalammi-Vesivalo
Viestintäpäällikkö
milka.lahnalammi-vesivalo@vtt.fi

Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on yksi Euroopan johtavista tutkimus- ja teknologiaorganisaatioista. Tuotamme teknologiseen ja tieteelliseen osaamiseemme pohjautuvia innovaatiopalveluja asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme. Käytämme vuosittain 4 000 000 tuntia aivovoimaa uusien älykkäiden teknologioiden, kilpailukykyä tehostavien ratkaisujen sekä innovatiivisten palvelujen tuottamiseen. Lue lisää: www.vtt.fi  Twitter @VTTFinland, Facebook, LinkedIn, YouTube ja Instagram.