Leena Rantasalo VTT:n viestintäpäälliköksi

Leena Rantasalo (VTM) on nimitetty VTT:n uudeksi viestintäpäälliköksi. Hän vastaa VTT:n media- sekä ulkoisesta ja sisäisestä viestinnästä toimien myös viestintätiimin esimiehenä. Rantasalo raportoi suoraan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Santalolle.

Leena Rantasalo on työskennellyt viimeiset 9 vuotta viestintäpäällikkönä työeläkeyhtiö Varmassa ja vastannut siellä viime vuosina talous- ja mediaviestinnästä sekä asiantuntijanäkyvyydestä. Sitä ennen hän on kartuttanut viestinnän kokemustaan myös lääkeyhtiö MSD:llä ja työministeriössä.

”VTT:n tehtävänä on auttaa yrityksiä menestymään ja edistää koko yhteiskunnan hyvinvointia. Tarvitsemme tämän viestimiseen ja yhteisymmärryksen lisäämiseen hyvää, selkeää viestintää sekä asiakaslähtöistä tarinankerrontaa. Olen iloinen, että saimme Leena Rantasalon vahvistamaan tätä osa-aluetta”, sanoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Santalo.

”On todella mielenkiintoista olla mukana rakentamassa VTT:n viestintää osana laajempaa muutosmatkaa ja kertoa tarinaa siitä, miten innovaatioilla voidaan vastata yhteiskunnan ja jopa globaaleihin haasteisiin. Viestinnällä on tärkeä rooli luoda vuorovaikutusta sidosryhmien välillä, niin sisäisten kuin ulkoistenkin”, Leena Rantasalo kertoo.

Leena Rantasalo

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Santalo,
puh. 040 763 2163, jenni.santalo@vtt.fi

Viestintäpäällikkö Leena Rantasalo, puh. 050 300 7980,
leena.rantasalo@vtt.fi

Tiina Saario-Kuikko
Viestinnän asiantuntija
tiina.saario-kuikko@vtt.fi

Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on yksi Euroopan johtavista tutkimus- ja teknologiaorganisaatioista. Tuotamme teknologiseen ja tieteelliseen osaamiseemme pohjautuvia innovaatiopalveluja asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme. Käytämme vuosittain 4 000 000 tuntia aivovoimaa uusien älykkäiden teknologioiden, kilpailukykyä tehostavien ratkaisujen sekä innovatiivisten palvelujen tuottamiseen. Lue lisää: www.vtt.fi  Twitter @VTTFinland, Facebook, LinkedIn, YouTube ja Instagram. Kuvat ja videot löydät VTT:n kuvapankista.