Caara.fi laajentaa palveluvalikoimaansa – nyt vuorossa CaaraGo.fi

Uuden ajan digitaalinen autokauppa Caara.fi laajentaa palveluvalikoimaansa ja on nyt lanseerannut uuden palvelun CaaraGo.fi:n. CaaraGo.fi on palvelu, josta voi hankkia auton rajalliseksi ajaksi käyttöön. CaaraGo.fi:stä auton saa käyttöönsä jo vuorokaudessa. Auton voi varata verkkosivuilla, olemalla yhteydessä myyjiään puhelimitse tai käyttäen sivuston yhteydenottolomaketta tai chat-palvelua.

CaaraGo.fi-auto lyhytaikaiseen tai pidempiaikaiseen käyttöön

Mikäli autoa tarvitsee vain väliaikaisesti, CaaraGo.fi-palvelusta auton voi vuokrata kuukaudeksi tai vaikka vuodeksi etukäteen sovitulla kuukausihinnalla.

Autoa voi myös vaihtaa isompaan, pienempään tai varustellumpaan kesken sopimuskauden, mikäli alkuperäinen sopimus on yli kahden kuukauden mittainen. Tällöin vuokrauksesta tehdään vain uusi sopimus. Auton käytön voi maksaa luottokortilla. Yli kahden kuukauden CaaraGo-sopimuksissa auton vuokran voi maksaa kuukausierissä laskulla.

Huoletonta ajamista

CaaraGo.fi-palvelu sisältää lähes kaikki autoiluun liittyvät kulut. Auton vuokran lisäksi vuokraaja maksaa vain polttoaineesta. CaaraGo.fi-auton vuokrahinta sisältää: ajoneuvo- ja käyttövoimaverot, huollot, vakuutukset (liikenne ja kasko / omavastuu 840 €), 500 ajokilometriä viikossa (lyhytaikainen sopimus / lisäkilometrit 0,20 €/km). CaaraGo.fi-auto luovutetaan vuokraajalle pestynä ja polttoainetankki täynnä. Vuokraajan vastuulla on vain varmistaa, että CaaraGo.fi-auto palautetaan saman kuntoisena kuin luovutettaessa.

CaaraGo.fi-palvelun autot ovat kaikki yksilöllisiä ja tarjolla on kaiken merkkisiä ja mallisia autoja. Kaikki CaaraGo.fi-autot ovat kuntotarkastettuja ja turvallisia. CaaraGo.fi-autoista voi valita omien tarpeiden mukaan itselleen sopivimman yksilön: kompaktin, tilavan, tehokkaan, kuljetukseen tai vaativiin olosuhteisiin sopivan.

CaaraGo.fi-autoja on toistaiseksi saatavilla Uudenmaan alueella. Autot noudetaan Volkswagen Center Airportista tai voidaan erikseen sovittaessa toimittaa myös asiakkaan toivomaan osoitteeseen.

Lisätietoja:
Olli Meriläinen, liiketoimintajohtaja, Caara.fi, puh. 0400 500 250, olli.merilainen@caara.fi
Piero Silvani, markkinointipäällikkö, VV-Autotalot Oy, puh. 040 768 1178, piero.silvani@vv-auto.fi