VV-Auto avasi täysin uudenlaisen vaihtoautojen verkkokaupan Caaran

• VV-Auton vähittäiskauppa on avannut täysin uudenlaisen digitaalisen vaihtoautojen verkkokaupan Caaran.
• Kaikki Caaran palvelut löytyvät osoitteesta caara.fi.

Caara.fi toimii täysin verkossa eikä sillä ole perinteistä myymälää. Caara.fi:ssä myynnissä olevat autot esitellään täysin uudella tavalla. Ostaja saa autoista mahdollisimman yksityiskohtaista, monipuolista ja luotettavaa tietoa ostopäätöksensä tekemiseen.

Caara tekee käytetyn auton ostamisesta mahdollisimman helppoa, sillä auton voi ostaa alusta loppuun verkossa. Caara lupaa kaikille myydyille autoille Caara-takuun (12 kuukautta tai 20 000 kilometriä) ja 14 vuorokauden palautusoikeuden, sekä joustavat Caara-rahoitusratkaisut.

Autot ostetaan Caaran omaan keskusvarastoon, missä autot kuntotarkastetaan, kunnostetaan, pestään ja valokuvataan. Tämän jälkeen autot ovat heti myynnissä caara.fi:ssä ja muissa digitaalisissa kanavissa. Caara myy ja ostaa kaikkia automerkkejä.

Pääkaupunkiseudulla caara.fi:stä voi halutessaan tilata auton kotiin koeajettavaksi. Asiakkaan mahdollinen vaihtoauto arvioidaan samalla kotikäynnillä. Asiakas voi myös lähettää sähköpostilla omasta vaihtoautostaan kuvia ja historiatietoja auton arviointia varten. Keskustelua Caara-myynnin kanssa voi käydä sujuvasti vaikka omalta kotisohvalta chatin välityksellä.

"Caara tulee muuttamaan autoalan asiakaskokemuksen raikkaaksi lifestyle-lähestymiseksi, jossa asiakkaan digitaalista ostotapahtumaa parannetaan jatkuvasti. Caara on kuluttajalle helppo, vaivaton ja luotettava tapa ostaa vaihtoauto internetistä." kertoo Caaran liiketoimintajohtaja Olli Meriläinen.

Caara.fi – Mihin ikinä autoa tarvitsetkaan!

www.caara.fi

Lisätietoja: Olli Meriläinen, liiketoimintajohtaja, Caara: olli.merilainen@caara.fi tai 0400 500 250.

VV-Autotalot Oy:n ydinliiketoimintaa ovat Audi-, SEAT- ja Volkswagen-henkilöautojen ja Volkswagen-hyötyautojen sekä vaihtoautojen myynti, huolto ja korjaus pääkaupukiseudulla ja Turussa. VV-Auto kuuluu Kesko-konserniin.