Vuoden joululahja: menestyssarjoja kaikille

Joulu lähestyy ja tv-vuosi 2013 on päättymässä. Warner Bros., joka on maailman suurimpia elokuvien ja tv-sarjojen jakelijoita, tekee yhteenvedon sarjavuodesta joululahjavinkeillä, joista löytyy jokaiselle jotakin. Vuoden lahjasäkki sisältää kaikkea aina yliluonnollisista seikkailusarjoista trillereihin ja liikuttavaan draamaan.

Vampyyrien ja science fictionin ystäville
Lahjoita todellinen menestyssarja Supernatural kokoelmana. Boksi sisältää vuodesta 2005 esitetyn jännittävän sarjan kaikki seitsemän tuotantokautta. Sarjassa veljekset Sam (Jared Padalecki) ja Dean (Jensen Ackles) metsästävät olentoja, joita tavalliset ihmiset eivät usko olevan olemassa. Kokonaiset 41 levyä sisältävä sarja ilmestyy 20. marraskuuta.

Vampyyritrendi on kasvanut vahvemmaksi kuin koskaan. Nyt suunnattoman suosion saavuttaneen tv-sarjan True Bloodin kaikki viisi tuotantokautta ilmestyvät yksissä kansissa. True Blood Alexander Skarsgårdin johdolla on lahjaviidakon itsestään selvä valinta kaikille verenjanoisille tv-katsojille. Boksi on saatavana Blu-ray- ja DVD-formaatissa.

Gangstereiden ja mustan komedian ystäville
Jos haluat lahjoittaa kovaksikeitettyä gangsteritoimintaa parhaimmillaan, Boardwalk Empire -sarjan tuotantokaudet 1–3 on täydellinen valinta. Sarjan ovat tehneet Emmy®-palkittu käsikirjoittaja Terence Winter (Sopranos) ja Martin Scorsese. Sarjassa seurataan Enoch ”Nucky” Thompsonia (Steve Buscemi) tämän johtaessa Atlantic Cityn alamaailmaa aikana, jolloin kieltolaki luo houkuttelevia liiketoimintamahdollisuuksia. Boksi on saatavana Blu-ray- ja DVD-formaatissa 20. marraskuuta lähtien.

Draamasarjan Mullan alla (Six Feet Under) kaikki viisi tuotantokautta julkaistaan nyt yksissä kansissa. Sarja kertoo omalaatuisesta Fisherin perheestä ja sen pyörittämästä hautausurakointiliikkeestä. Sarjan kukoistuskaudella 2000-luvun alussa sarja nosti isoja otsikoita ja nousi aikansa puhutuimmaksi ja kiitetyimmäksi tv-sarjaksi. Kokoelma julkaistaan DVD-formaatissa 20. marraskuuta.

Kihelmöivän draaman ja mysteerien ystäville
HBO-sarja Girls ilmestyy sopivasti jouluksi kokoelmana, joka sisältää ensimmäisen ja toisen tuotantokauden. Sarjan on luonut käsikirjoittaja, ohjaaja ja näyttelijä Lena Dunham, joka näyttelee yhtä pääosaa Judd Apatow’n ja Jenni Konnerin rinnalla. Kaikkialla maailmassa hypetettyä sarjaa on kuvattu Sex and the City -sarjan nykyajan versioksi. Sarjassa seurataan Hannahia ja tämän ystäviä, ex-ystäviä, poikaystäviä ja ex-poikaystäviä heidän pyrkimyksissään menestyä rakkaudessa, työssä ja ystävyydessä New Yorkissa. Kokoelma ilmestyy 4. joulukuuta.

Nykyisin kulttisarjan maineeseen noussut high school -sarja Veronica Mars ilmestyy nyt yksissä kansissa. Sarjassa lukioikäinen yksityisetsivä Veronica Mars (Kristen Bell), yksinäinen tyttö trendikkäässä rannikkokaupungissa eteläisessä Kaliforniassa, pyrkii selvittämään parhaan ystävänsä murhaajan. Sarjassa yhdistyvät ilo ja suru, toiminta ja draama. Käytä tilaisuus hyväksesi ja katso koko tv-sarja, ennen kuin sarjaan perustuva elokuva ilmestyy myöhemmin vuonna 2014. Boksi on saatavana kaupoissa nyt.

Draama- ja mysteerikategoriassa ilmestyy myös amerikkalainen teinisarja Valehtelevat viettelijät (Pretty Little Liars) ensimmäisen ja toisen tuotantokauden sisältävänä kokoelmana. Sarjassa seurataan neljän tytön – Spencerin, Hannan, Arian ja Emilyn – elämää heidän yhteisen ystävänsä ja johtajansa Alisonin katoamisen jälkeen.

Lisätietoa, tiedustelut ja korkearesoluutiokuvat:
Tero Marjamäki, puhelin: +46 8-402 27 84, wbent@cohnwolfe.com. Tai käy osoitteessa http://whvdirect.fi

About Warner Bros. Home Entertainment Group
Warner Bros. Home Entertainment Group (WBHEG) brings together Warner Bros. Entertainment's home video, digital distribution, interactive entertainment, technical operations and anti-piracy businesses in order to maximize current and next-generation distribution scenarios. An industry leader since its inception, WBHEG oversees the global distribution of content through packaged goods (Blu-ray Disc and DVD) and digital media in the form of electronic sell-through and video-on-demand via cable, satellite, online and mobile channels, and is a significant developer and publisher for console and online video game titles worldwide. WBHEG distributes its product through third party retail partners and licensees, as well as directly to consumers through WBShop.com.

Avainsanat: