Sebastian Linko on nimitetty Wirepasin viestintä- ja markkinointijohtajaksi

Report this content

Sebastian Linko (VTM) on nimitetty Wirepasin viestintä- ja markkinointijohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi.

"Olemme erittäin iloisia saadessamme toivottaa Sebastianin tervetulleeksi tiimiimme. Hänellä on laaja kokemus viestinnästä kansainvälisessä teollisuudessa ja uskon, että hänellä on paljon annettavaa Wirepasille ja sen sidosryhmille", Wirepasin toimitusjohtaja Teppo Hemiä sanoo.

Ennen Wirepasia Linko on toiminut Vaconin viestintä- ja sijoittajasuhdejohtajana ja sitä ennen Enfon Oyj:n viestintäjohtajana.

"Wirepas toimii erittäin mielenkiintoisessa liiketoiminnassa ja sillä on poikkeuksellinen teknologia, jonka avulla sen asiakkaat voivat hyödyntää esineiden Internetin (Internet of Things) mahdollisuudet omassa liiketoiminnassaan. On mahtavaa päästä mukaan tekemään töitä huippuosaajien kanssa, jotka haluavat saavuttaa poikkeuksellisia tuloksia.", Sebastian Linko sanoo.

Lisätietoja:

* Teppo Hemiä, toimitusjohtaja, +358 (0)50 561 0198, teppo.hemia(at).wirepas.com

* Sebastian Linko, viestintä- ja markkinointijohtaja, +358 (0)40 023 6607, sebastian.linko(at)wirepas.com

Wirepas ja PINO™ lyhyesti

Wirepas mahdollistaa esineiden Internetin (Internet of Things). Wirepas PINO™ luo langattoman verkon yhdistämällä laitteet keskenään helposti ja ilman investointeja verkkoinfrastruktuuriin. Keskenään yhdistetyt laitteet ovat itsessään verkko - ja sillä selvä. Wirepasin pääkonttori on Tampereella, jonka lisäksi sillä on toimistot Ranskassa ja Yhdysvalloissa.

ThingsConnected, www.wirepas.com